wtorek, 12 lutego 2019

Oniricon cz. 470

Śniło mi się, że:






- w najbliższych wyborach sojusznikiem PiS - u została KPP; martwiłem się, że komuniści będą cenzurować ,,Pawlaczycę'' tak jak to zrobili z ,,Don Camillem'',






- Sławomira wstąpiła do KPP, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,





- w Niemczech znajduje się region Suwałki Zachodnie,
- Nikołaj Gogol żył w ZSRR, zaś Michaił Bułhakow dożył 1991 r., kiedy ZSRR rozpadł się,
- w metrze na Krymie znajduje się mozaika przedstawiająca Wija,
- czytano mi, krzycząc do ucha wstrząsający wiersz pewnej kobiety o chłopcu płonącym na śniegu, w którym padły słowa: ,,Graj, graj, niech się odpapieży kraj!'', wiersz ostrzegał przed mową nienawiści, chciałem zamieścić go na blogu,
- poszedłem do szkolnej toalety, w której było pełno dzieci, gdy chłopiec skorzystał z pisuaru zaczął się zeń wylewać czarny szlam, który zalewał podłogę,
- Pavlas ov Vidłar powiedział mi, że się denerwuje ponieważ nie spotykam się z nim, a ja powiedziałem, że może do mnie dzwonić, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,







- w naszych czasach wymarły amonity, które zawsze przed burzą płynęły ku górze, pewien uczony twierdził, że winne temu są statki, również polskie, zanieczyszczające morza i oceany odpadkami,
- płynąc statkiem rzucałem mewom przypaloną cebulę,






- Woland częstował Małgorzatę czekoladą,






- w plejstoceńskiej Afryce żyły niale grzywiaste podobne do współczesnych,








- Kanadę założył Czyngis - chan, a jej nazwa wywodzi się od słowa chanat (wymyślone na jawie),






- rodzice Geralta byli dziećmi uczęszczającymi do polskiej szkoły w czasach PRL - u, przenieśli się do innego świata, w którym zostali zabici przez swojego syna,
- byłem w szkolnej świetlicy prowadzonej przez moją Babcię, a Irenaus ov Kudlabicic dokuczał mi,






- w Wolińskim Parku Narodowym znajduje się wioska Maorysów i zagroda z żywymi moa (są bezpłodne, więc trzeba je sztucznie zapładniać), zobaczyłem chodzące po pokoju pisklę moa i wzruszyłem się na jego widok; mówiłem pewnej kobiecie, że chciałbym mieć dla siebie całą bezludną Azję i Madagaskar,
- myśląc o Sławomirze przypomniały mi się słowa pana Andreusa ov Leovishinera, że: ,,Cyganeria ma z pozoru życie wesołe, a tak naprawdę smutne'',






- w Niebie spotkałem św. Matkę Teresę z Kalkuty, na której twarzy nie było już zmarszczek,
- pomyślałem, że wiernego psa nagradza się najwyżej kością wystającą ze słoniny zamiast zamykać go w trumnie, aby mógł zjeść trupa,






- chciałem wrócić do pisania o zwierzętach min. o myszy małookiej i badylarce,







- Sławomira pisała felietony do ,,Czasu Fantastyki'' , opisywałem jej ewolucję światopoglądową od libertarianizmu i popierania Kukiz 15 po anarchizm i niechęć do prawicy jako takiej,







- w chińskiej restauracji kucharz zapalił w potrawie z ryżu płomyk na cześć bożków,






- przechodziłem między dwoma faraonami i cieszyłem się, że nie muszę się między nimi przeciskać,







- Augusto Pinochet zachęcał Chilijczyków do rozpusty, a teraz z tego powodu są protesty w Chile i Peru,







- w pracach dwóch arabskich historyków wyczytałem, że królowa Wiktoria miała kochanków wśród Żydów i Arabów, co skłoniło ją do licznych ustępstw na rzecz tych nacji,






- porównywałem ,,Sagę o wiedźminie'' do baśni, w której padają przekleństwa i uznałem, że Geralt i Yennefer współżyli bez ślubu, bo żyli w świecie przedchrześcijańskim i nie znali prawdziwego Boga.

1 komentarz:

  1. Poprawka, jestem w PPS.
    >,,Cyganeria ma z pozoru życie wesołe, a tak naprawdę smutne''
    Że ja jestem tą cyganerią? To na odwrót, z pozoru smutne, naprawdę wesołe.

    OdpowiedzUsuń