środa, 2 grudnia 2020

Jeszcze jedno (rzekomo) nieistniejące państwo

 


W poście ,,Państwa, które (rzekomo) nie istnieją'' omawiałem teorie spiskowe dotyczące Albanii, Australii, Belgii, Finlandii, Korei Północnej i USA. Co ci ludzie mają w głowach? Dziś znalazłem parodię teorii spiskowej dotyczącą jeszcze jednego państwa. Jest ona pośrednio wymierzona w  modne obecnie wymysły negujące istnienie pandemii koronawirusa. Otóż Paulina Wojnakowska napisała - trzeba zaznaczyć - wyłącznie żartem na stronie ,,Poczet Szurów Polskich'' na Facebooku co następuje: ,,W ogóle ja słyszałam, że Włochy to jest fake news, nie istnieje taki kraj, są tylko te pod Warszawą''.

1 komentarz:

  1. Dzień dobry - bardzo proszę o zweryfikowanie powyższego wpisu. Moje słowa na wyżej wymienionej grupie były oczywiście kpiną z teorii spiskowych, a brzmienie notki stawia mnie w nieładnym świetle. Nie życzę sobie być łączona z teoriami spiskowymi i komentowana w podobny sposób. Dziękuję z góry za sprostowanie.

    OdpowiedzUsuń