sobota, 2 października 2021

Oniricon cz. 754

       Śniło mi się, że:






- trzymałem w dłoniach czarną muchę wielkości wróbla oraz filiżankę czekolady i miałem nadzieję, że ks. Dziewiecki wyleczy mnie z homoseksualizmu, UWAGA: To tylko sen, na jawie NIE jestem homoseksualistą,




- Pan Wydawca ocenzurował opisaną przeze mnie scenę orgii na dworze królowej rusałek Goplany III,




- jacyś oszuści namawiali moją Mamę na tańce, lecz odmówiła,




- oglądałem kreskówkę o stworzeniu świata, pokazano w niej, że Bóg stworzył pierwszych ludzi rasy białej, czarnej, żółtej i niebieskiej ze spiczastymi uszami,




- czytałem dwa opowiadania fantasy o Albercie Einsteinie,




- uczyłem się skradać od mazateckiego szamana Don Juana Matusa, skradanie odbywało się w duhcu i miałem obawy, że nie opanowałem tej szuki,

- grałem w chińczyka razem z Janesem ov Calcium i Macaysem ov Araniciem, który używał jasnoniebieskich pionków i wcześnie zrezygnował z gry,




- byłem neopoganinem czczącym Jezusa razem z wymyślonymi bogami, UWAGA: To tylko sen, na jawie jestem katolikiem,

- moja Babcia urodzona w 1930 r. niedługo skończy sto lat,




- moja Babcia wynalazła bombę atomową,




- w hiperborejskiej puszczy policjant schwytał czarodzieja, który powiedział: ,,Wampiry mają kły, a Hiperborejczycy... tata po podwórku lata'',




- na Lemurii żyły gigantopiteki i podobne do nich, wielkie małpy kinoko mające osiem rąk (wymyślone na jawie),




- w podziemiach synagogi w Pacynowie znajduje się fabryka golemów (wymyślone na jawie),




- dwie kumari broniły się przed pojmaniem przez obrońców praw dzieci strzelając z karabinów maszynowych,

- w niedzielę odwiedziłem Dariusza Kwietnia, który przebywał pod jednym dachem z moją ciocią i coś objaśniał przy planszy zawieszonej na stojaku,




- wypominałem Kasi Babis, że nie jest tak piękna jak kumari i gwiazdy Bollywood,




- Tomasz Żbikowaty oskarżył mnie o herezję, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,




- w 1939 r. w Finlandii sowiecki żołnierz Antonow zgwałcił Małą Mi (wymyślone na jawie),

- w wodach słodkich Atlantydy i Lemurii żyły żółwie o skorupach z luster (wymyślone na jawie),




- Elżbieta II była nieśmiertelną czarownicą, która kusiła mnie pod postacią pięknej, półnagiej kobiety o długich, czarnych włosach, leżącej w skarbcu na stercie złotych monet i ludzkich czaszek (wymyślone na jawie),




- były sobie dwa zielone małpoludy, z których jeden nazywał się Bień,




- w sierpniu na jakiejś wsi na południu Polski spotkałem rolnika Janusza Palikota niosącego ciężkie torby, któremu nie chciałem pomóc, a potem wróciłem do hotelu prowadzonego przez blondynkę,




- poszedłem do restauracji gdzie młode i piękne Chinki dały mi za darmo pikantną potrawę z ryżu, widziałem tam podobiznę Mao Zedonga z opadniętą szczęką, gdy wyszedłem z restauracji jakiś mały chłopiec koniecznie chciał zobaczyć jaką tabletkę biorę, lecz mu nie pozwoliłem,

- zamierzałem napisać posta o maszynach ciągnących chłopów do miasta,




- Stanisław Szur powiedział, że Baskowie są potomkami lechickiej księżniczki Baśki (wymyślone na jawie). 

2 komentarze:

  1. Hehe! Skoro Twoja babcia wynalazła bombę jądrową to lepiej nie sprzeczać się z nią że nie jesteś głodny xD

    No fakt że jest może jakieś 5% Twoich poglądów z którymi się nie zgodzę ale daleko jest mi do oskarżenia Cię o herezję . Co więcej nawet zgadzam się jak odkłamujesz pewne wyobrażenia. Nawet biorąc pod uwagę rozbieżne w kilku kwestiach poglądy i inne zainteresowania to i tak myślę że więcej nas łączy niż dzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę , zapomniałem jeszcze nadmienić a komentarz nie ma niestety opcji edycji to fajną fotkę młodego żbika znalazłeś - w wiadomej wyszukiwarce nie potrafiłem takiej znaleźć w obrazach ;)

    OdpowiedzUsuń