czwartek, 4 listopada 2021

Oniricon cz. 765

     Śniło mi się, że:





- młoda kobieta uzależniła się od kortyzolu,




- matka rzymskiego poety Katullusa wyznała, że zapłodnił ją ,,nieznany bóg z krainy za Indiami mający zamiast głowy ośmiornicę'' (Cthulhu), odtąd Cthulhu i Nodens często ukazywali się Katullusowi we śnie (z myśli poprzedzających zaśnięcie),

- w studiu telewizyjnym Konrad T. Lewandowski powiedział feministce, że jest przeciwny zarówno mordowaniu nienarodzonych dzieci, jak też pokazywaniu ich rozszarpanych zwłok,

- powiedziałem Rovertusowi ov Varxixowi, że ,,nie trawię Harry'ego Pottera'', choć cenię książki Tolkiena, Lewisa i Sapkowskiego,

- bałem się, że fanatycy religijni zaczną palić książki Sapkowskiego,




- Mama kupiła mi na Mikołajki bardzo drogi (kilkaset złotych) ,,Bestiariusz japoński. Yokai'' Witolda Vargasa, ilustracja w książce przedstawiała młodą karlicę siedzącą na drzewie, zaś młody Witold Vargas przyjechał do Japonii, gdzie w centrum handlowym spotkał liczne olbrzymy i kieszonkowców, w jego książce jedną z odmian japońskiej czarownicy była Holand, zapożyczona z wierzeń holenderskich,




- pojechałem na Ukrainę, gdzie razem z młodą kobietą ubraną na biało i źrebakiem przebywałem w ,,szaju'' to jest wąskim korytarzu między dwoma żelaznymi płotami, spotkałem też Konrada T. Lewandowskiego, lecz nie podałem mu ręki bojąc się zarażenia koronawirusem,



- rozmawiałem z Witoldem Vargasem o planach napisania drugiego tomu ,,Atlasu legend'', Vargas z powodu cenzury obyczajowej  zrezygnował z umieszczenia w nim legendy o wojaku Szwejku i jakimś ruskim wojowniku,




- w Ameryce Południowej adepci wiedzy tajemnej rozpowszechniają opowieści o spiskach ukrywających się nazistów,




- w dzieciństwie lubiłem rysować tyranozaury, przy ostatnim rysunku posiłkowałem się hasłem z ,,Encyklopedii biologicznej'',




- Stanisław Szur powiedział, że ojcem Bolesława Krzywoustego był Władysław Hormon,



- Bolesław Krzywousty otrzymał swój przydomek stąd, że kłamał i kazał oślepić swego brata Zbigniewa,

- moja Mama była niedawno w ciąży, lecz poroniła, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,

- napisałem w komentarzu, że książki Andrzeja Pilipiuka są wspaniałe, zaś Kasia Babis jest złośliwa jak małpa (na jawie też tak uważam),




- w powieści Witolda Jabłońskiego, Bolesław Śmiały pojął za żonę piękną blondynkę, która była pierwszą poetką w historii Polski, oboje ucztowali razem z biskupami: Bolesławem Chrobrym i św. Stanisławem,

- Alexandrus ov Cocelaise powiedział jakiejś kobiecie, że pandemia będzie jeszcze długo trwać, lecz obostrzenia sanitarne są po to, by prześladować katolików,




- Witold Vargas urodził się w Boliwii, w rozmowie z nim pytałem go czy jest Węgrem, bowiem ,,farkas'' to po węgiersku wilk,

- w gazetach z okresu II RP ukazywały się porady jak mordować nienarodzone dzieci,




- poszedłem do szczecińskiego sklepu ,,Ikea'' i miałem ochotę zerwać zawieszoną przed nim szwedzką flagę. 

1 komentarz:

  1. Dzięki Bogu że ten wątek z Twoją Mamą to był tylko sen. Najbardziej mi się spodobał wątek z Bolesławem Śmiałym tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń