środa, 20 lipca 2022

Oniricon cz. 834

                         Śniło mi się, że:



- zobaczyłem nagiego Adama ,,Nergala'' Darskiego, którego skóra była pomalowana szaro - srebrną farbą,


- na początku XX wieku austriacka księżniczka została porwana przez yeti i została jego żoną,



- pojechałem do szpitala psychiatrycznego gdzie Jacek Piekara redagował mój zbiór opowiadań ,,Legenda'', który zlał się w jedno z pierwszym tomem ,,Wymrocza'', całą noc leżałem z pisarzem w łóżku i pokłóciłem się z nim gdy chciał wykreślić fragmenty mojego tekstu, powiedziałem mu o swoim marzeniu stworzenia własnej mitologii, rano wciąż pracowaliśmy, lecz zrobiłem sobie przerwę na wyjście do toalety, wszedłem do sali pełnej mężczyzn, gdzie zamiast sedesu stał stół z dziurą na mocz,

- w jakimś hangarze spotkałem Voytakusa ov Viernitisa w czerwonej koszuli, podziwiałem go za to, że pomagał Ukraińcom, lecz on nie odzywał się do mnie,



- spotkałem na ulicy mężczyznę, który przedstawił mi się jako Storm, powiedziałem mu o Robercie Stormie z opowiadań Pilipiuka i o jego najnowszej powieści ,,Przetainie'',



- znalazłem w domu zestaw do stawiania baniek,

- do Szczecina przybyło sześciu nowych Turków, jeden z nich, Popel Meida został burmistrzem Szczecina,


- na arenie Koloseum walczyły dwa olbrzymy, starszy z nich, mający siwą brodę, pokonał rywala i z pomocą Herkulesa zburzył Koloseum,




- w XX wieku Herkules przybrał tożsamość Che Guevary i pomagał Sowietom zniewolić Egipt, Księżyc i Polskę,

- odwiedziła mnie mała dziewczynka, Viktoriya ov Sienitica, która wytarła z podłogi kupę zrobioną przez jej pieska i powiedziała do mnie coś niezrozumiałego,



- oglądałem u wujostwa ekranizację ,,Wity'' Tadeusza Micińskiego, jej akcja rozgrywała się na początku XX wieku, a główna bohaterka, Wita Rzewuska zobaczyła na słupie telegraficznym dwóch ludzi przebitych na wylot cierniami,

- po latach spotkałem Macaysa ov Usalskiego nabitego na kolczasty pal, który powiedział mi, że mam ,,wielką moc w języku'',


- krytykowałem Karola Marksa za to, że zamiast pomagać biednym, atakował Kościół udzielający im pomocy,


- obejrzałem na slajdach wszystkie baśnie Charlesa Perraulta i zrecenzowałem je,



- widziałem spacerującą bajaderę w pomarańczowej sukni i srebrnym naszyjniku,



- odbyłem pielgrzymkę do źródeł Wisły, w czasie której przewodnik opowiadał nam o Żelaznej Górze, gdzie mieszkał Żelazny Wilk, będący ojcem wszystkich wilkołaków,



- przeczytałem powieść fantasy hiszpańskiego autora, która tak mi się spodobała, że wpisałem ją do kanonu,


- mieszańcy zatopionej Lemurii skonstruowali olbrzymie roboty, zwane biotami, jeden z nich wynurzył się z oceanu i rozmawiał z Józefem Piłsudskim,



- na wschodzie Polski odkryłem posążek Kołowierszy, która była słowiańskim odpowiednikiem egipskiej bogini Bastet. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz