poniedziałek, 8 stycznia 2024

Oniricon cz. 993

         Śniło mi się, że:



- właścicielka kawiarni zapytała mnie czy wierzę w Babę Jagę,



- pośmiertnie zostały wydane cztery wcześniej nieznane powieści Mai Lidii Kossakowskiej o aniołach,



- zmartwiłem się gdy na Sylwestra włamali się do mnie dwaj złodzieje,



- zamieniłem się w szczura i razem z ołowianym żołnierzykiem płynąłem papierową łódeczką po kanale ściekowym,



- Mama obraziła się na Andrzeja Pilipiuka gdy skrytykował ,,Tatrę'',



- Andrzej Sapkowski pilnował drzwi toalety przed podglądaczami, aby mi nie przeszkadzali, potem zapytałem polonistkę, Evę ov Pavelis czy to prawda, że kiedyś Sapkowski był szpiegiem,



- w 2002 r. pogorszyły się stosunki francusko - łotewskie, ponieważ Jacques Chirac lub Emmanuel Macron pokłócił się z Raukšedą, prezydentem Łotwy,




- w 2024 r. w kinach ponownie będzie wyświetlany animowany ,,Aladyn'' Disneya, zaś na witrynie małej księgarni widziałem książki z serii ,,Świat Dysku'' Terry'ego Pratchetta oraz podręcznik alchemii w świecie ,,Dungeons and Dragons'', kiedy przyglądałem się wystawie, zalecały się do mnie trzy młode blondynki, jedna z nich nosiła okulary,



- na studiach powiedziałem profesorowi historii walczącemu z Kościołem, że na początku XX wieku we Francji młodzież z organizacji Cameloci Króla zorganizowała manifestację przeciwko wykładowcy obrażającemu św. Joannę d'Arc,



- w średniowieczu Czesi i Francuzi walczyli na Malcie,




- w XXI wieku pewien Niemiec przeprowadził się na Maltę, ponieważ była bardziej konserwatywna niż jego ojczyzna,



- pojechałem na wycieczkę na Węgry, gdzie zabiłem groźnego rozbójnika korzystając z pomocy komunistów; Dariusza Kwietnia i Oscara Wilde, potem pojechałem do Serbii,



- Jacek Piekara chwalił ,,Kevina samego w domu'' za to, że tytułowy chłopiec lubił czytać ,,Biblię'', tymczasem przypomniałem sobie, że Jena ov Blackeyova nie lubi Kevina,



- w liceum miałem indywidualne lekcje języka polskiego z Witoldem Jabłońskim, powiedziałem pisarzowi, że czytałem i zrecenzowałem na blogu jego przekład ,,Księgi Welesa'', on zachęcał mnie do sięgnięcia po cykl ,,Gwiazda Wenus, gwiazda Lucyfer'', z powodu którego został oskarżony do satanizm, potem rozmawialiśmy o polityce, Jabłoński nazwał mnie konfederatą, choć głosowałem na PiS,



- w piwnicy miałem lekcje języka polskiego, prowadzone przez polonistkę, napisałem krótkie opowiadanie fantasy o lechickim handlarzu niewolników, który sprzedawał ludzi w Paryżu, uciekłem z lekcji, bo moi koledzy, dorośli mężczyźni zaczęli pić alkohol i zachowywać się agresywnie,



- tradycyjną potrawą wigilijną w Polsce jest mięso krokodyla nilowego,



- piękna czarownica, bosa blondynka w białym gieźle zwabiła tropiącą ją straż pożarną i inne służby mundurowe na leśne jezioro pokryte lodem,

- dostałem dużo nowych komentarzy pod wpisami o Piotrze Domasławskim i opowiadaniami fantasy, o których zapomniałem już, że je pisałem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz