wtorek, 1 października 2013

Sny o Stalinie

,,Gdy Stalin 
Stolec Moskwy 
Zdobył 
We krwi świat utopić 
Postanowił 
.Przesiedlał więc Tatarów Krymskich, 
Mordował Czeczeńców; Inguszów 
Głodem morzył Ukraińców rzeszę 
.Wszedł do władzy jak lis 
,Panował jak lew, 
Umarł jak pies’’ - ,,Milenium, czyli Nowe Triumfy’’

Śniło mi się, że:

- w szkolnej szatni, Stalin zarzynał kobietę w futrze z lisa, a lis ożył od jej krwi; widząc to uciekałem przerażony, aż się obudziłem,



- Stalin pojechał w dzieciństwie razem z rodziną do Watykanu, gdzie został przyjęty przez papieża Pawła III, który narzekał na internautów,
- widziałem rzeźbę nagiego i otyłego Stalina, siedzącego w pozycji lotosu, który w obu rękach trzymał kamienie, w tym śnie występowała również Helena Bławatska ubrana na czarno,
- Stalin kandydował na cara Jugosławii,
- Stalin został oskalpowany,




- Stalin był moim pracodawcą; idąc do pracy w kołchozie szedłem razem z innymi zatrudnionymi wiele kilometrów przez step nie znając drogi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz