piątek, 5 czerwca 2015

Stary Niedźwiedź mocno śpi... cz. 5

,,Bardzo lubię patrzeć na śpiące zwierzaki. Na przykład mój pies często porusza we śnie łapami, tak jakby kogoś gonił. Może tego zadziornego kundelka z trzeciego piętra? Czasem warczy przez sen. A czasem macha ogonem i robi śmieszne miny. Pewnie widzi wielki kotlet, który spadł ze stołu...
I tak sobie myślę, że - być może - kiedy śpimy nasze psy i koty też patrzą na nas i zastanawiają się co nam się śni. Ciekaw jestem, czy się 'domyślają'?

   Kolorowych snów!
        Andrzej Niedźwiedź

 


         Żółw jak garbusek

Pewnej nocy śnił mi się dziwny sen o żółwiu, którego mam w domu. Nazywa się Kubuś. Ten żółw zamienił się w samochód - w kolorowego garbuska. Z przodu miał śmieszne żółte oczy, niebieską muszlę z oknami i drzwiami. A w środku byłem ja i mój brat, i siostry. Jeździliśmy po zielonej łące, bawiąc się wesoło, kiedy usłyszałem, jak mama do mnie mówi: - Łukasz wstawaj do szkoły! A sen się rozpłynął.
                                                            Łukasz, 10 lat'' - ,,Zwierzaki na wesoło. Comiesięczny dodatek, styczeń 1999''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz