sobota, 5 marca 2016

Oniricon cz. 194

Śniło mi się, że:



- moja śp. Babcia nie używała ułamków, mówiła, że po tym rozpoznawało się ludzi ze wsi,




- w 2015 r. koło Parku Żeromskiego w Szczecinie powiedziałem do Pavlasa ov Vidłara, że jestem gotów oddać życie za PiS,




- w Szczecinie wieczorem przejść przez ulicę kiedy przyjechał niemiecki samochód policyjny, a ludzie byli tym zgorszeni; pewna kobieta mówiła o innej kobiecie, która z mieczem w ręku rzuciła się na ziemię w ramach protestu, potem chciałem pójść do biblioteki i do sklepu, gdzieś w oddali widziałem ciocię Ursulę ov Sienitikę, wchodząc do sklepu myślałem o głupim pomyśle, aby bluzę ,,wampira z Bytomia'' wystawić w muzeum,



- w rozmowie z księdzem mówiłem, że czytałem tomik poezji rodzimowierczej ,,Pisane Słońcem''; mówiłem, że to piękna poezja, choć nie zgadzam się z jej autorami w sprawach wiary,




- na you tube znalazłem creepypastę o benedyktynie o. Leonie Knabicie,
- francuski krzyżowiec żyjący w czasach Franciszka I odkrył Amerykę jeszcze przed Janem z Kolna,




- po latach wróciłem do przedszkola, które zlało mi się w jedno ze szkolną świetlica; oglądałem ekranizację ,,Świętych i biesów'' - widziałem jak św. Zygmunt - syn Attyli zamordowany przez ojca, razem z dwoma innymi świętymi walczył ze smokiem, w trakcie oglądania jakiś mały chłopiec ubrany na niebiesko nalegał, abym poszedł z nim na boisko, zrobiłem obrzydliwy sos zainspirowany książką i filmem, potem przyszła po mnie Mama, lecz ja musiałem porządkować cienkopisy,




- w pewnej szkole ożył i pokrył się ciałem szkielet tyranozaura i atakował ludzi,




- pan Martinus ov Simcass nazwał mnie ,,ciapatym'', a ja nazwałem go ,,świnią'',
- razem z Janesem ov Calcium poszedłem na rynek,




- jakaś kobieta zastanawiała się dlaczego na Mszy Świętej nie tańczy się walca, albo chociaż hopki - galopki,




- Ordan z Brustaborga i królowa Voodana poszukiwali zatopionej w morzu wyspy Gwinei,
- Michał Sędziwój rozerwał na strzępy swoich wrogów, w tym jedną kobietę za pomocą fajerwerków, współczułem im, a potem bałem się, że szczypior zajmie się ogniem,




- Kasia i Tomek pojechali do Chin, gdzie ujrzeli liczne herby i jakiegoś człowieka machającego siekierą,
- jechałem autobusem razem z Daruciem ov Kujvisem i jego dziewczyną, która skarżyła się, że jej chłopak pierdzi w łóżku zamiast na klatce schodowej,
- kolorowałem zapisane kartki papieru na niebiesko,
- Włosi stanęli przed dylematem, czy przyjąć islam czy pozostać wiernymi chrześcijaństwu; obawiali się, że jak przyjmą islam, ich kobiety nie będą mogły chodzić w bikini po ulicy,




- Steven Spielberg bojkotował Polskę, bo Polacy nie chcieli używać na plakatach promujących jego filmy liter hebrajskich,




- japoński piłkarz Tsubasa Ozora miał na imię Karol,
- Andrzej Pilipiuk napisał drugi tom ,,Sowiego zwierciadła'', w którym Staszek po powrocie do naszych czasów  mówił, że w polskim folklorze diabły nie zawsze są złe. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz