wtorek, 2 października 2018

Oniricon cz. 433

Śniło mi się, że:






- byłem monarchistą i modliłem się za króla Szwecji,
- przyszedł do mnie Pavlas ov Vidłar i powiedział o śmierci swojej matki, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,
- pisałem o Andreusie ov (nazwiska nie znam), że był mądry mimo słabego ciała,







- w bibliotece znalazłem baśń o przyjaźni dziewczynki i białego konia, lecz nie mogłem jej przeczytać, bo wszystkie strony były niebieskie i trzeba je było rozkładać,
- w serialu o Xenie pokazana ludzi z XIX i początku XX wieku,








- Witold Jabłoński w czasach PRL - u lubił komitety, zaś obecnie napisał kryminał o tym jak sprzedawano elfom zatrutą wódkę,







- na studiach uczyłem się o roli kojota w kulturze Hetytów, w świecie zwanym Cudomirią nazywanych Getycjanami, kojot miał błony lotne jak lotokot i potrafił poruszać się lotem ślizgowym, profesor Malkiesna ov Tesluka zauważyła, że studenci nie lubią kojotów, lecz ja je lubiłem,







- byłem dzieckiem gdy do sali, w której przebywały inne dzieci dostały się złośliwe Pierroty służące diabłu, które wykonywały akrobacje na linach zwisających z sufitu, początkowo podobały mi się, ale potem zacząłem się ich bać,






- J. R. R. Tolkien napisał utwór o zielonym wężu, który szkodził innym zwierzętom,






- razem z Voytakusem ov Višnicem spotkałem piękną Żydówkę z karabinem maszynowym,








- byłem na pielgrzymce i jadłem pizzę  przyklejoną do talerza,
- pytałem ,,niedzielnych katolików'': ,,Czy nie wstyd wam. że poganka Sławomira zna 'Biblię' lepiej niż wy?''
- mały chłopiec będący znachorem znalazł ogromną ilość tytoniu,







- na trawniku w Ińsku lub Świnoujściu widziałem oswojone słonie i ich odchody, spotkałem też Andrzeja Pilipiuka i chciałem doń podejść i powiedzieć, że jestem jego fanem,
- widziałem starszego człowieka, którego oko było przekłute na wylot razem ze szkłem okularów. 

1 komentarz:

  1. Przecież nikt nie chce znać Biblii, jest nieprzyjemna
    ~ A Belica

    OdpowiedzUsuń