poniedziałek, 29 lipca 2019

Oniricon cz. 509

Śniło mi się, że:






- policja rozcięła brzuch jednemu z członków Koalicji Obywatelskiej, a ja mówiłem Pavlasowi ov Vidłarowi, że żałuję, iż mnie tam nie było, bo też chciałbym patroszyć lewaka; choć to niechrześcijańskie, nie potrafię inaczej, UWAGA: To tylko sen, nie namawiam do mordowania kogokolwiek,





- nauczyciel języka angielskiego Maruć ov Apapiner wspominał jak brał udział w czarnej mszy na cmentarzu z udziałem dzieci, nie lubił serialu ,,Co ludzie powiedzą?'', chciałem go spytać czy lubi Lovecrafta,






- Hiacynta Bukiet miała na sobie różową suknię i prowadziła czerwoną limuzynę oraz mówiła coś do swego męża Ryszarda, który siedział na krześle,






- w przedszkolu grupka dzieci usiadła półkolem wokół małego hipopotama, a ja zaglądałem mu do paszczy,






- pytałem Jenę ov Blackeyovą czy wie, że Marek Szczurza Śmierć po rosyjsku nazywał się Mark Krisałow,
- żaliłem się przed kamerami, że kiedyś wierzyłem w demokrację jako najlepszy ustrój świata i lek na całe zło, lecz teraz już nie wierzę,
- pewien młody człowiek po przejściach nie użalał się nad sobą, ale napisał rozprawkę ,,Czy Jezus był kryminalistą?'',





- na Ukrainie walczyłem z najazdem złych karłów, zwanych morami, aby je pokonać, napisałem ich nazwę cyrylicą,





- w rodzinie Stanimirskich podawano kobietom koktajle ze spermy, za co chciano zamknąć ich w szpitalu psychiatrycznym,
- pewien rodzimowierca napisał do Konrada T. Lewandowskiego, że prawdziwy neopoganin powinien mieć w lesie kapliczkę i przedmioty kultu wykonane z zielonego kamienia,






- przed wejściem do kościoła zjadłem całą tabliczkę czekolady z orzechami, potem przystąpiłem do komunii, miałem wątpliwości, lecz Mama powiedziała, że to tylko ,,taka pastorałka'', UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,






- czytałem wywiad z Mają Lidią Kossakowską, która broniła chrześcijaństwa przed zarzutami o demonizację seksu, krytykując jedynie fanatycznych mnichów z wczesnego średniowiecza i św. Augustyna, a ja broniłem tego ostatniego wskazując, że wiedział co mówi, bo przed nawróceniem był uzależniony od seksu,
- król Szwecji Vig Olaf przy poparciu papieża Franciszka  założył sektę Niebiańskie Pastwiska łączącą chrześcijaństwo z wierzeniami prehistorycznymi, przyszedł do mnie pastor ze Szwecji i chciał zwerbować do tej sekty, zaproponował wspólną modlitwę, nie podobało mu się, że zrobił znak krzyża, a ja powiedziałem,że ,,kocham krzyż i chętnie oddam za niego życie, Ave Crux!'', potem znalazłem się na szkolnej klatce schodowej,






- w bibliotece czytałem cztery książki, lecz przyszło czworo dzieci i je podarło, martwiłem się jak zareaguje bibliotekarka, postanowiłem oddać cztery książki z domu,
- w czasach rozbicia dzielnicowego w Polsce żył książę Leszek Żółty, który był Chazarem i miał żółtą cerę z czarnymi plamami, w naszych czasach obroniła mnie przed nim polonistka, pani Anna ov Scareyova,
- byłem Niemcem i uciekłem z niewoli Putina z jajecznicą w jeansowych spodniach, przeciwko Putinowi walczył generał Marcus Patulescu z Rumunii i książę Czardasz z Węgier,
- chciałem porozmawiać z miłą zakonnicą o Czesławie Białczyńskim, zamierzałem powiedzieć, że Białczyński popiera lewe skrzydło partii Kukiz' 15 tak jak niegdyś Sławomira i organizuje marsze poparcia dla Polski i Ukrainy napadniętej przez Rosję czym wykonuje dobrą robotę,





- biedronki i pająki żywią się kroplami ludzkiej krwi zostawionej na ciernistych krzewach,
- na trawniku zobaczyłem zdeformowane niemowlę, które żyło, poszedłem do toalety publicznej i prosiłem o pomoc lekarza, lecz ten nie chciał go ratować, chciał za to, abym trafił do więzienia za poglądy polityczne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz