czwartek, 24 sierpnia 2023

Oniricon cz. 943

     Śniło mi się, że:



- wujek Marcus ov Küjvis nosi na twarzy maskę z ludzkiej skóry,



- zmieszałem pulpety rybne w sosie musztardowym z ryżem,



- nastoletnia blondynka Emma w bikini z liści zawiesiła swój naszyjnik z czerwonym serduszkiem na płetwie delfina,




- rudy kolor włosów Donalda Tuska jest oznaką jego niepełnosprawności,



- chciałem być Scytą, wówczas nie brałbym udziału w wojnach, ale wytwarzałbym piękne przedmioty ze złota,




- w restauracji widziałem na stole ukraińskie danie narodowe jakim był surowy fenkuł włoski, lecz nie chciałem go jeść,



- katecheta, pan Andreus ov Leovishiner postawił mi szóstkę, gdy opowiadałem na religii o swojej mitologii slawianistycznej,



- w Polsce szerzy się kult złej bogini pod postacią wielkiej, białej gęsi, jej wyznawcy noszą ze sobą pluszowe gęsi maskotki,



- po studiach pojechałem do Czech, powtarzać trzecią klasę liceum i na lekcji historii zjadłem dużo słodyczy,



- w bibliotece znalazłem pracę antropologiczną o mieszkańcach Chicago (w tym Hotentotach) oraz zbiór baśni o małżeństwie, w antologii tej były utwory braci Grimm, baśń chińska i opowieść o ślubie Rumcajsa i Hanki,




- Olga Tokarczuk powiedziała w prowadzonym przez siebie programie telewizyjnym, że nie opisuje scen seksu i wystarczy jak w jej książkach bohater daje bohaterce kwiaty,




- zażartowałem, że Jaś na lekcji języka polskiego w liceum napisał, iż Polacy są jak Warionucha, a kiedy nauczycielka zapytała co miał na myśli, odparł, że Polacy nie mają krwawej natury, potem rozmawiałem ze Sławomirą o tym, że nie istnieje charakter narodowy,



- w czeskim liceum oglądałem kreskówkę o Koniku Garbusku i miałem wątpliwości czy mogę ją oglądać z powodu wojny na Ukrainie, w końcu odrzuciłem te wątpliwości, Konik Garbusek z powodu swoich dwóch garbów kojarzył mi się z baktrianem,

- na wycieczce szedłem boso po mokrym żwirze, a jacyś obcy ludzie ubrani na czarno machali do mnie,



- szary diabeł kazał mi zrobić dziury w suficie, aby mogły przejść przez nie anteny,



- 1 listopada Józef Piłsudski oprowadzał Jenę ov Blackeyovą po piekle i czyśćcu, gdzie byli sami Polacy,



- w Hiperborei tancerki pole dance są otaczane wielkim szacunkiem, prosi się je o rozstrzyganie spraw sądowych, przypisuje się im zdolności sprowadzania urodzaju, uzdrawiania i przepowiadania przyszłości,




- zobaczyłem gromadę rusałek o niebieskich włosach, odzianych w niebieskie suknie,



- starożytni Egipcjanie mieli szarą skórę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz