sobota, 15 czerwca 2013

Lewica

,,Kręci się Okrągły Stołek, aż spadają z niego naczynia, kto pije z nami ten jest dobry, kto nie z nami – ten jest świnia! Potrzebny jest nam człowiek do picia, którym jest on – towarzysz, wódz, postkomunista; Miller – słowo jak dzwon’’.


W fantazji o Ordanie z Brustaborga, z naszego świata do cudomirskich krain Sujonii, Varezji, Svenlandu, Svearii i Asarmathu przybyli szwedzcy urzędnicy – socjaliści, którzy na podstawie donosów i fałszywych oskarżeń o przemoc w rodzinie, zabierali rodzicom dzieci, by oddawać je pijakom i homoseksualistom. W Asarmacie pewien chłop zbił paskiem syna, który miast rozrzucać gnój, słuchał jak wiatr grał mu na widłach. Rodzic został zabity przez Szwedów, zaś dziecko miało zostać oddane do adopcji pożerającej dzieci leśnej jędzy Babie Starej. Ordan zwyciężył Szwedów i oddał pod sąd, który orzekł ukamienowanie.



Śniło mi się, że:



- chciałem zabić Marka Siwca, za obrazę Papieża na lotnisku w Kaliszu w 1997 r., oraz za kolaborację z hitlerowskimi Niemcami,
- Włodzimierz Sierakowski gonił mnie w celu pobicia,



- Joanna Senyszyn krzyczała na mnie i chciała mi zerwać medalik z szyi,
- Janes ov Calcium zapraszał mnie na obiad przyrządzony przez Bartosza Arłukowicza,
- wokół Tytusa Hołdysa tańczyły i upokarzały go postaci z kreskówek, min. gruby, czarny kot z rudą brodą,
- Jolanta Kwaśniewska miała wiele dzieci i robiła na ,,TVN Style'' chińskie pierogi zen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz