poniedziałek, 10 czerwca 2013

Triumf Muzyki

Oto
Muzykę XX wieku poznacie
jak
Samo życie kontrowersyjną
Więc Debussy i Ravel
co
dźwiękiem obrazy malowali
I dedekafoników grono
Jest Schoenberg, Berg i Webern
Więc Witold Lutosławski
i
Muzyka konkretna
z
Pierre Schaefferem
swym ojcem



Więc Igor Strawiński
co
Świętem swym wiosny
Paryż cały
zaszokował
Więc Karol Szymanowski
,,demonem fałszów''
nazywany
co
,,torturować uszy bliźnich''
bardzo
lubił
Więc Ignacy Paderewski
pianista - patriota
co
każdy ze swych palców
osobno ubezpieczał
Więc Maria Konopnicka
pisarka przecież
do ,,Roty''
słowa napisała
Więc jazzmanów z USA
całe grono
Od bluesa, negro spiritual

po bee bop revial i mainstream
Więc rock and roll z USA
także
rodem



Król jego Elvis Presley
i



Beatelsów gromada:
Więc: John Lennon,
Paul Mc Cartney,
Ringo Starr,
George Harrison
na
koncertach ich
płacz i krzyk
był
publiczności.



Szwedzka ,,Abba'' również się
rockiem para.
Jest techno



Jest i metal
Więc i Niemen
Więc i podziemna muzyka
o
siekierze, motyce i etceterze.
Są Czerwone Gitary
i Grechuta Marek stary
co na'
Mickiewicza stawiał
Oraz Disco Polo
muzyka
przez
wielu
wyklęta
Lecz po TV się błąka
nie
tylko
od
święta.
A po II światowej wojnie
hymn niemiecki ocenzurowany.
Gdy w Rosji komuniści
na
stołek se wleźli
,,Międzynarodówkę''
jako
hymn
wynaleźli.
Gdy Stalin moskiewski stolec
siedzeniem
swym
,,ozdobił''
na cześć swoją
śpiewać kazał
po śmierci
jego zniesione
to zostało
niedawno
przywrócono.
Co Jelcyn na ten temat
powiedział -
Nie słyszałem.



,,Eurosatyra''
Dzisiaj każdemu narodowi pokory potrzeba;
od Sowietów mamy Stalina,
od Niemców - Hitlera.
Oto Polak potrzebuje adwokata, bo
J. T.  Gross ma go za kata!
Więc Unia Europejska - tak rzecz się nazywała;
przyjechał pan Javier a było mu Solana.
Wacław, Aleksander i Węgier prezydent -
wszyscy na piersiach rozdzierali swe szaty. Wołali:
,,Ja będę pierwszy - ja wejdę do NATO''!!!
Ref. Nie dam ja się, nie dam ja się nikomu, nikomu
nie dam ziemi Niemcom, ziemi Niemcom, ni kasy
Żydom.
Weszli do Unii i się rozglądają -
Widzą Brukselę taką sobie ładną,
a lewicowe media tak się wydzierają:
,,Chcę do Europy, prowadź mnie bracie, widzę, że
wygram większe bezrobocie !!!''
Ref. Nie dam ja się, nie dam ja się nikomu...
A w tej Brukselii cuda niewidy
na stołkach siedzą liberały i libertyny.
Oficjalnie nie faszystują, a jednak hitlersyny!
Ref. Nie dam ja się, nie dam ja się nikomu...
A ci panowie tak sobie poczynają;
w czambuł Maryję ohydnie znieważają,
Na życie ludzkie plują,
ziemię wykupują
A na Polaków grzmiące gęby
mają.
Ref. Nie dam ja się nikomu, nikomu
Nie dam ziemi Niemcom, ślubu zboczeńcom,
nie dam kasy Żydom
a pokłonu tranwestytom
nie pozwolę bezbożnikom
pluć Matce mej po twarzy
wezmę przykład z Czech, Węgier,
Irlandii i Słowacji,
Prawdę głosić się odważę!
Nie dam ja się, nie dam ja się.
propagandzie splugawić
ni domu.
Nie zabiję dziecka, nie zabiję dziecka
nie dam mordować babć i dziadków
Jeszcze raz Polska da przykład
całemu światku !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz