poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Oniricon cz. 114

Śniło mi się, że:



- agitowałem za przystąpieniem Polski do wojny z Rosją,



- chcąc przekonać tureckiego sprzedawcę kebabów do porzucenia islamu, sporządziłem czerwonym długopisem notatki, z których wynikało, że Mahometowi służyło stado szakali pożerających niemowlęta i namawiałem go do czytania książek Oriany Fallaci,





- w wyborach prezydenckich w Polsce w 2015 r. wzięli udział: Andrzej Duda, Grzegorz Braun, prof. Jerzy Robert Nowak, ks. Eugeniusz Okoń i biskup Teodorowicz; postanowiłem głosować na Dudę, a z innych kandydatów szydziłem i przeprowadzałem z nimi wywiady; min. z brzydką i otyłą blondynką, której mówiłem, że jest brzydka i że żołnierzy z Westerplatte wspomina się z czcią nie za to, że byli przystojni; jakiś nauczyciel w rozmowie ze mną krytykował karty do głosowania,



- Maja Lidia Kossakowska była polonistką i podarła dzieciom grę planszową o smerfach, a te płakały; w rozmowie ze mną mówiła, że dzieci nie powinny grać w okultystyczne gry jak ,,Mała Syrenka'' , ,,The Elder Scrolls'' i ,,The Legend of Cryptids'', choć nie potępiała ,,Harrego Pottera'', ani nawet uprawiania magii przez dorosłych; chciałem ją spytać, czy nie jest czasem pierwowzorem wiedźmy Patrycji z powieści ,,Popiół i kurz'' Jarosława Grzędowicza, a także wysunąłem przypuszczenie, że pierwowzorem tej ostatniej była Yennefer. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz