wtorek, 15 sierpnia 2017

Oniricon cz. 328

Śniło mi się, że:

- w szkole jakaś nauczycielka mówiła, że teraz nie będę miał nauczania indywidualnego,







- w Świecie Dziesięciu Kontynentów na Księżycu znajduje się baza Kozaków zaporoskich,







- w Dyskotece Pana Dżeka Piętro Niżej rusałka zalecała się do kosmity i dowiedziała się od niego, że przybył z innej planety (wymyślone na jawie),







- istnieje demon Marek Zapałek mający postać niskiego, nagiego mężczyzny z ciemnoniebieską warstwą siarki zamiast włosów, który zapalał oczami, palcami i językiem (wymyślone na jawie),







- w muzeum widziałem wypreparowaną piranię,








- mówiłem Sławomirze, że Paweł Włodkowic, który przyznawał poganom prawo do obrony swoich ziem przed chrześcijanami był jednym z największych ludzi swojej epoki i że wyprzedzał swoje czasy,








- kiedy podczas I wojny światowej Marsjanie zrzucili na Ziemię mitbomby ponownie wynurzyła się Atlantyda,
- trzymałem w dłoni mnóstwo wijących się dżdżownic i pijawek,
- w szkole na lekcji informatyki Avrilius ov Janusaitis dał ubranemu na czarno nauczycielowi kokainę i amfetaminę, a nauczyciel chciał zażyć je na lekcji, jednak Alexandrus ov Cocelaise i ja zabraliśmy mu narkotyki i je zniszczyliśmy, nauczyciel był zgorszony gdy żegnając się z Janusaitisem powiedziałem ,,grabulka'',






- idąc ulicą myślałem, że gdybym był nauczycielem to stawiałbym uczniom same piątki i szóstki, aby nie robić im przykrości, lecz wtedy niewiele by się nauczyli.

1 komentarz:

  1. ,,- mówiłem Sławomirze, że Paweł Włodkowic, który przyznawał poganom prawo do obrony swoich ziem przed chrześcijanami był jednym z największych ludzi swojej epoki i że wyprzedzał swoje czasy," Bo wyprzedzał. A teraz są nagrody jego imienia.

    OdpowiedzUsuń