piątek, 13 września 2019

Modlitwa do Chrystusa Uśmiechniętego na Krzyżu






,,Jezu Chryste, adoruję Twoje rany, chwalebne i błogosławione. W nich objawiło się Twoje zwycięstwo i chwała woli Ojca. Proszę Cię, mój Panie, ukrzyżowany a zwycięski, triumfujący nad złem i uśmiechnięty, niech i w moim cierpieniu, i we wszystkim co mi znosić wypadnie, objawi się Twoje zwycięstwo i chwała woli Ojca. Wiem, że On wszystko może i pragnie mojego zbawienia. Dlatego proszę z wiarą i ufnością, aby mnie prowadził drogą swojej woli, bo wtedy nie zabłądzę i na końcu otworzy mi drzwi do swojego domu, gdzie żadne zło nie dosięga, a szczęście nie ma granic.
Któryś za nas cierpiał rany, Jezu Chryste, zmiłuj się nad nami (3 razy). Amen'' -
przywiezione z pielgrzymki z Kodnia na Podlasiu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz