piątek, 14 lutego 2020

Oniricon cz. 562

Śniło mi się, że:

- zdziwiłem się gdy Jacek Piekara powiedział w lesie, oraz że Polacy będą z głodu jedli bezczynne psy i koty, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,
- mówiłem Pavlasowi ov Vidłarowi, że choć Konrad T. Lewandowski mówi złe rzeczy o monoteizmie, to ma wiele cech dobrego katolika,
- zgorszyłem się spotykając na ulicy przeklinających księży i chciałem ich upomnieć, że Jezus tak nie postępował, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,
- blady, autystyczny chłopiec zaczepiał mnie i chciał grzebać w moim plecaku,
- Pavlas ov Vidłar przeklinał chcąc być jak Geralt z Rivii, a ja mu mówiłem, że po pierwsze wiedźmin jest postacią literacką, a po drugie nie za to go cenimy, iż rzucał mięsem,






- w katolickiej gazecie czytałem artykuł o okrutnych boginiach Ziemi takich jak Coatlicue co skojarzyło mi się z twórczością Mai Lidii Kossakowskiej, zobaczyłem boginię Gaję o długich, czarnych włosach, która chciała skrzywdzić zająca, zastanawiałem się czy Mokosza też była okrutna,





- należałem do Straży Nocnej w Rosji i razem z fantastycznymi istotami jeździłem czarną wołgą, biłem się na pięści z demonami z Dziennej Straży, do Straży Nocnej należał min. rudy olbrzym Roula z ludowych wierzeń, w czasie wycieczki byłem zaczepiany przez młodocianych dilerów narkotykowych,
- razem z Mamą wybierałem się na plażę, wcześniej jedliśmy obiad w restauracji,
- neopoganie zabrali ze szczytu świętej góry dwa kamienie: Rodzimowierkę i Śnieżkę,





- ucieszyłem się gdy Jacek Piekara w powieści ,,Przeklęte krainy'' splagiatował fragment ,,Tatry'', UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,





- Sodoma była dzielnicą Szczecina, w której znajdowały się różowe domy, została zniszczona w nocy przez wichurę, zaś ocalałe budynki wyburzono,





- jako dziecko brałem udział w powstaniu Mau - Mau, Kenijczyków wspierali bojownicy z Omanu i Dubaju, pani Casiya ov Płutova wzięła udział w powstaniu i została przez islamistów wywieziona do Syrii, po powrocie upiekła francuskie ciasto,






- chcąc wziąć udział w powstaniu Mau - Mau jako dziecko pomagałem kotu wykopywać z ogródka myszy, w końcu wykopałem młodego podróżnika Głupiego Stasia, który zwiedził bardzo wiele krajów i był min. na pieszej pielgrzymce do Częstochowy,
- pewien chłopiec napisał list do japońskich lekarzy, w którym pisał jak powinni leczyć i ostrzegał przed pewnym lekiem,





- proponowałem Jarosławowi Grzędowiczowi napisanie utworu o duchach mówiąc, że Pilipiuk zamierza napisać podobny utwór, lecz Grzędowicz odrzucił propozycję,





- ubolewałem, że w polskiej fantastyce nie pisze się o turach i bobrach, myślałem o napisaniu utworu, w którym występowałyby bobry - potwory atakujące ludzi,





- Edward Kabiesz w ,,Gościu Niedzielnym'' krytykował najnowszy serial o wiedźminie jako grzeszny, nazywał Geralta ,,cynicznym tytanem'', zastrzegł jednak, że Anya Chalotra i Freya Allen grające Yennefer i Ciri są niewinne z powodu ich nadludzkiej urody,





- Mowgli poślubił hinduską księżniczkę z wioski i miał z nią syna i córkę, którzy nosili polskiej imiona i zostali polskimi książętami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz