poniedziałek, 29 marca 2021

Oniricon cz. 701

 Śniło mi się, że:






- mam dwóch nowych obserwatorów; jeden z nich używa jako awatara niebieskiego kwadratu, drugi zaś posługuje się w tym celu zdjęciem siodłodzioba,







- w XXI wieku wybuchła we Francji wojna domowa, zwana ,,wojną ślimakową'',







- w Hiszpanii mieszkał starszy pan Stanimirski, który lubił siedzieć na ławce pod okazałym dębem rosnącym na trawniku przed jego dawną szkołą, kiedy drzewo zostało ścięte, przeniósł się na Plac Rewolucji lub Zgody,






- razem z Babcią chodziłem po Alei Fontann w Szczecinie,







- Hiperborejczycy czcili boga telewizji Rubina, który miał postać ogromnego, mówiącego kamienia szlachetnego czerwonej barwy, w tym świecie wynalazcą telewizji był Kosmas Etholicos z Archipelagu Argo (wymyślone na jawie),






- Stanisław Szur powiedział, że arabska dynastia Saudów oraz mieszkańcy Sudanu i Sudanu Południowego pochodzą od słowiańskiej czarownicy Siudy Baby (wymyślone na jawie),






- leżałem w łóżku z Jackiem Piekarą i spytałem go czy podoba mu się Kasia Babis, pisarz zaś odpowiedział, że jest brzydka i wygląda jak skrzyżowanie psa z kotem co skojarzyło mi się z hieną, myślałem o homoseksualiście marzącym o seksie z Chrystusem rozpiętym na krzyżu, rano zaś obudziła mnie Kasia Babis i poszedłem do ogrodu gdzie ustawiona była sztuczna grota,






- chciałem wypożyczyć z biblioteki gruby komiks o Conanie i zrecenzować go,






- Dorota Terakowska napisała powieść fantasy wychwalającą komunistów,






- chciałem zabić rozbójnika Sarkę - Farkę, którego imię oznaczało po węgiersku Smoczego Wilka,






- generał Kuroki, który walczył w wojnie rosyjsko - japońskiej z lat 1904 - 1905 postanowił zostać Polakiem,






- uciekałem przez Chiny i Portugalię przed mieszkającym w dżungli masajskim kamiennym olbrzymem Nenaunerem,






- stary i łysy Frans Lanting w książce ,,Zapomniany raj'' wysunął tezę, że Borneo, Georgia Południowa, Hawaje, Madagaskar i Okavango są pozostałościami zatopionej Atlantydy oraz zamieścił przegląd wypowiedzi o diabłach ze średniowiecznej Polski,






- Arytsoteles miał ciemną, prawie czarną skórę, na prośbę Platona lub Mecenasa podjął się uporządkowania napisanych przez siebie dzieł o ptakach, kiedy zasnął w Polsce, objawiła mu się we śnie egipska bogini mądrości Sais o czarnej skórze, która zakochała się w nim,






- rozmawiając z Jeną ov Blackeyovą przyprowadziłem do jej mieszkania dzikie konie z Camargue,





- byłem Mowglim i zamieszkawszy w wiosce bałem się oddawać mocz na ziemię, aby nie obrazić indyjskiej bogini ziemi Bhu, czciłem ją, a potem gdy znów stałem się Tadeuszem Klarowskim, nie miałem odwagi wyznać tego na spowiedzi,






- zaprzyjaźniłem się z rodziną Cyganów, wspólnie z nimi zasiadłem do obiadu, lecz zastanawiałem się czy użyte do jego przyrządzenia produkty nie były kradzione,






- oglądałem serial o Tarzanie wśród dinozaurów, aby go później zrecenzować,






- w czasie Wielkiej Wystawy Zimowej na początku XX wieku do Juliusza Verne'a przyleciał latającym talerzem siwobrody kosmita, który w ramach eksperymentu sprawił, że przyjaciele pisarza zostali wessani ruchem spiralnym do wnętrza pojazdu, Verne był oburzony, że kosmita traktował ludzi jak króliki doświadczalne, a ten przepraszał. 

1 komentarz:

  1. Wprawdzie może nie masz obserwatora z niebieskim kwadratem w awatarze oraz tego z siodłodziobem ale za to masz regularnego czytelnika i obserwatora z żbikiem w awatarze ;)

    OdpowiedzUsuń