piątek, 30 lipca 2021

Oniricon cz. 734

            Śniło mi się, że:






- szedłem ulicą Edmunda Bałuki w Szczecinie gdzie zatrzymały mnie stare i złośliwe czarownice,





- mężczyzna imieniem Chad, cieszący się wielkim powodzeniem u kobiet, jadł bardzo dużo czekolady,






- poszedłem do księgarni, która sporo wycierpiała z powodu podatków, kiedy przeglądałem książki (min. ,,Tajemnice zwierząt'', ,,Świnię na Sądzie Ostatecznym'' i pracę o roli kamieni szlachetnych w baśniach) sprzedawczyni dała mi kalkulator i kazała naciskać klawisze, gdy skończyłem przeglądanie, podziękowałem za miłą obsługę i ciekawe książki,





- Mama przechowuje od lat egzemplarz gazety ,,Detektyw'' ponieważ jako ostatni został wydrukowany na nie ekologicznym papierze, owa gazeta cieszyła się nabożnym szacunkiem sąsiadów,






- kiedy wyszedłem z księgarni spotkałem starszą panią, która narzekała a prześladujące ją nagie dziewczyny oraz króliki,






- w języku angielskim istnieje żeńskie imię Floribeth,






- w erze ósmej urodziło się dziecko mające zostać królem Neurów, zobaczyłem też głowę wilkołaka,






- kupowałem plastikowe figurki przedstawiające ludzi z głowami fok i niedźwiedzi,

- wyrzucając do kontenera na śmieci krzesło mówiłem w myślach polonistce, pani Annie ov Scareyovej o swoim zainteresowaniu teoriami spiskowymi o Żydach i masonach oraz zachowaniem polityków,






- kiedy zostałem politykiem, ubrałem się w szary garnitur i obiecałem, że będę kryształowo czysty, UWAGA: To tylko sen, na jawie nie jestem politykiem,






- w Puszczy Białowieskiej zwierzęta obradowały pod przewodnictwem krasnala Hałabały i lżyły się nawzajem, ,,towarzyszka'' łasica chwaliła się powstrzymaniem groźnej hybrydy kuny z koczkodanem mającej żółty pysk, zaś dzik powiedział: ,,Tu jest chlew polski, a nie sowiecki'',






- Agaue, matka Penteusa z żalu po śmierci syna, zamieniła się w agawę (wymyślone na jawie). 

1 komentarz:

  1. Ostatnio miałem sporo pracy i nie miałem czasu na komentowanie Twoich wpisów. Ale tym razem też się podziele swoimi snami :
    - śniło mi się że mój znajomy kupił analogowy aparat nieużywaną nówkę sztukę a ja z kolei powiedziałem że wszystko pięknie , ładnie - tylko skąd teraz weźmie kliszę?

    - Także mi się śniło że w Pasłęku mieli kręcić zdjęcia do następnego sezonu serialu ''Stulecie Winnych''

    OdpowiedzUsuń