czwartek, 13 kwietnia 2023

Oniricon cz. 907

         Śniło mi się, że:



- napisałem, że w ,,Sezonie burz'' Andrzeja Sapkowskiego wiedźmin Geralt jest jedyną postacią, która stara się postępować uczciwie,



- w programie  Teletubisiach lew pożarł niedźwiedzia,



- mały chłopiec odczarował wilkołaka za pomocą drogich kamieni,



- pewien młodzieniec zabijał ryby leżące na patelni strzelając do nich ze strzelby, gdy sam próbowałem to zrobić, postrzeliłem siebie,



- Benito Mussolini pocałował mnie w usta,



- obecnie w Afryce żyją parazaurolofy ubarwione jak zebry, przed jednym z nich tańczyła piękna Murzynka,

- idąc ulicą powiedziałem, że liczba  127 jest trudna do zapamiętania,



- w bibliotece znalazłem zbiór baśni o wróżkach, lecz wstydziłem się go wypożyczyć, bojąc się, że zostanę uznany za dziecinnego,




- wilczyca opiekowała się rodzącą Aaricią i odpędzała od niej czarne, demoniczne koty, wdzięczna Aaricia nazwała swą córkę imieniem Louve, czyli Wilczyca. 

1 komentarz: