czwartek, 17 sierpnia 2023

Oniricon cz. 940

         Śniło mi się, że:



- koniecznie chciałem kupić numer czasopisma ,,Ardia'' o wspólnocie ubranych na biało kobiet, które żyły w lesie na podobieństwo rusałek, poprosiłem Voytakusa ov Viernitisa, aby pozwolił mi wstać z ławki i wziąć to czasopismo z półki, potem miałem iść na WF, lecz wolałem udać się do szkolnego Empiku i szukać tam tego czasopisma,



- byłem fanatykiem uważającym Jarosława Kaczyńskiego za Boga,



- powiedziałem Alexandrusowi ov Coceleise, że śnił mi się jako mormon i dodałem, że na jawie tak bym o nim nie pomyślał,



- wymyśliłem królestwo zwane Leonem zamieszkane przez pół - ludzi, pół - lwy, miałem też pretensję do hiszpańskich chłopów, że nie zachowują się jak hidalgos,



- rozmawiałem z olbrzymią dżdżownica znającą ludzką mowę,



- nie podobało mi się, że Wołodymyr Zełeński chciał eksportować do Polski ukraińskie zboże i świnie, mimo to podziwiałem jego odwagę i powiedziałem, że ,,nie mam takich jaj jak Zełeński'',



- w dzieciństwie pojechałem do Kazachstanu, gdzie niechcący zabiłem kamieniem Naszę, ulubionego orła prezydenta Nursułtana Nazabajewa, ptak ten został przedstawiony na fladze Kazachstanu, dyktator nakazał mi następnym razem przywieźć pod groźbą śmierci nowego orła, po przebudzeniu z płaczem domagałem się od Mamy i Babci zakupu żywego orła, aż uświadomiłem sobie, że był to sen we śnie,



- po zakończeniu wojny na Ukrainie miałem pojechać na wycieczkę do Kazachstanu,

- zobaczyłem na ulicy poniewierające się numery ,,Gościa Niedzielnego'',

- w czasie przerwy świątecznej przed samym Bożym Narodzeniem postanowiłem odrobić zadanie domowe z języka polskiego i biologii, to pierwsze polegało na napisaniu biogramu J. R. R. Tolkiena,



- w świecie Mrocznych Materii dwaj bułgarscy naukowcy otworzyli przejście do światów Cittagazze i Magpie, istnienie owych przejść groziło kosmiczną katastrofą,



- powiedziałem, że kremlowski propagandysta, Władimir Sołowjow ma talent literacki Fiodora Dostojewskiego, lecz robi z niego zły użytek,



- mulefa były podobne do niebiskich makrauchenii,



- powiedziałem, że wolno czytać książki H. P. Lovecrafta, nie należy natomiast naśladować jego rasizmu (na jawie też tak uważam),



- Kim Dzong Un zmienił nazwę Korei Północnej na Imperium Hwan (Imperium Haori), wówczas za radą Polski wszystkie państwa na świecie przestały uznawać to państwo,



- uznałem, że jako katolik lubię teorie spiskowe, ponieważ wiele z nich dotyczy Kościoła katolickiego,



- poszedłem do biblioteki na ul. Śląskiej, aby wypożyczyć min. ,,Bestiariusz japoński'' Witolda Vargasa i ,,Granice poznania'' Mike'a Dasha, lecz zamiast nich znalazłem na półce numer ,,Poradnika domowego'', dowiedziałem się, że należę do 84 % Polaków czytających książki,



- zdziwiłem się gdy przeczytałem w ,,Biblii'' o Williamie Szekspirze. 

1 komentarz: