poniedziałek, 28 sierpnia 2023

Oniricon cz. 945

         Śniło mi się, że:



- widziałem jak Jezus Chrystus rozbijał posągi  pogańskich bogów znajdujące się w świątyni,



- spotkałem matkę Jeny ov Blackeyovej, która wyrzucała mi, że przed laty skrzywdziłem jej córkę, wyraziłem skruchę, lecz jednocześnie poprosiłem, aby nie wracała już do tego, bo ja też mam godność,



- politycy SLD obrażają się gdy ich partia jest nazywana LSD,



- widziałem zdjęcie Ewy Polak - Pałkiewicz drącej się jak Jana Shostak,



- na parterze Uniwersytetu Szczecińskiego widziałem murzyńską rodzinę chcąca przedostać się przez Polskę do Bangladeszu, dwoje murzyńskich chłopców miało pomarańczowe włosy i mówiło: ,,Uga buga'', co wcześniej uważałem za rasistowskie,



- w czasie wiecu wyborczego na plaży Rafał Trzaskowski opowiadał o smoku wawelskim, zaś jakiś wyborca PiS - u chciał oddać smoka Australijczykom,



- Australia, Indonezja i Timor Wschodni dążą do zajęcia Wyspy Wielkanocnej, ponieważ mieszkają tam najpiękniejsi Polinezyjczycy,




- w rozmowie z nauczycielką historii i licealistką powiedziałem, że nawet zamiar Piłsudskiego ratowania Polski nie usprawiedliwiał tortur w Berezie Kartuskiej, dodałem, że wielu Rosjan usprawiedliwia zbrodnię w Katyniu,

- Stanisław Szur zabiegał o wpisanie polskich przekleństw na listę Niematerialnego Dziedzictwa Ludzkości UNESCO (wymyślone na jawie),



- po lekturze książki Ericha Emmanuela Schmitta ,,Pan Ibrahim i kwiaty Koranu'', powiedziałem Jenie ov Blackeyovej, że islam jest lepszy niż hinduizm, bo muzułmanin ma obowiązek pomagać innym muzułmanom,



- w ,,Koranie'' przeczytałem o saudyjskim księciu Abdullahu, który sfinansował operację rozdzielenia polskich bliźniaczek syjamskich,

- rozmyślałem o tym, że słowo ,,Butzen'' znaczy po niemiecku grosz, co stanowi akt wrogości wobec Polski. 

1 komentarz: