niedziela, 17 grudnia 2023

Złote myśli Stanisława Szura



 1. To jest proste jak gwóźdź na wierzbie.

2. W głowie mi cyka, jak w brzuchu Kopernika. 



3. Skaczcie przez okno jak kangury. Kto nie skacze przez okno jak kangur, jest pedałem i to jest bardzo piękne, cześć.

4. Kochajmy się jak Pawlak z ogórem.



5. Listy przynosi listopad. Jego brat, biustonosz daje kobietom w prezencie większe piersi.

6. O tym, że mycie się jest zbędne, świadczy najlepiej przykład z natury. Mianowicie im bardziej kozioł śmierdzi, tym bardziej kozy go kochają.

7. Dżdżownica pozwała mnie do sądu za zniesławienie, bo nazwałem ją glistą.



8. Tak się zmachałem, że mógłbym się nazywać Machalica.




9. Największym Polakiem był Kubuś Puchatek.



10. W ostatnich wyborach zagłosowałem na Reksia.

11. Skaczcie do góry jak Kargule.



12. Panie doktorze, moja wątroba jest bez sensu.

13. Polak to stworzenie głupie, rozumu nabywa gdy dostaje po pupie. 



14. Darwin spłodził z małpą Tarzana.

1 komentarz:

  1. Więcej takich. To może mieć nawet potencjał na następny cykl na blogu aczkolwiek Oniricon mógłby trochę stracić...

    OdpowiedzUsuń