wtorek, 26 marca 2024

Onricon cz. 1018

         Śniło mi się, że:



- Piotr był królem Polski i Norwegii posiadającym w skarbcu złoty młynek do kawy,



- marudziłem w restauracji gdy znalazłem rodzynkę w cieście maślanym, kelner powiedział mi, że w 1947 r. we Francji ten kto znajdował rodzynkę w cieście był uznawany za króla,

- w Brazylii zjada się malowane bułki, zwane ,,piada pintura'',



- w Parku Żeromskiego w Szczecinie spotkałem trzech zaratusztriańskich kapłanów w białych szatach, którzy modlili się przy zapalonych świecach, minąłem ich i poszedłem dalej,



- Reynevan rozmawiał z Wielką Boginią w trójkolorowej sukni, która ukazała mu się w ludzkiej postaci, uratował przed utopieniem miot kociąt syjamskich, biskup Konrad chciał go wbić na pal, lecz pal wyśliznął się z ziemi, bo wcześniej Rixa Cartafila de Fonseca wyżłobiła w nim dziury, uznałem, że Rixa jako inteligentna Żydówka dziś otrzymałaby Naukową Nagrodę Nobla, lecz w swoich czasach była prześladowana,



- opowiadałem o francuskim serialu ,,Miód i pszczoły'' z lat 90 - tych XX wieku, w którym występował murzyński karzeł Gigant Cuckoo, który lubił ciasta polane keczupem,



- Reynevan wziął udział w sabacie w Arkaim,



- rodzina Stanimirskich uczestniczyła w neopogańskiej orgii w Arkaim,



- do przedszkola razem z dziećmi chodził królik - robot reklamujący mleczko do czyszczenia ,,Cif'', wyznał, że chciałby przespać resztę życia, lecz św. Gabriel Archanioł upominał go, że to zbrodnia tak długo spać,

- pracowałem jako zgorzkniały opiekun dla dzieci we włoskim mieście i zarazem organizacji Dandieri, uważałem, że śmiejące się dzieci należy umieszczać w muzeum i śpiewałem o Jezusie pocącym się mlekiem,



- byłem w greckim sklepie rybnym, gdzie widziałem odciętą głowę marlina,




- H. P. Lovecraft mieszkał w Bretanii, będącej częścią Wielkiej Brytanii,



- w 2024 r. w wyborach prezydenckich w Polsce wziął udział św. Rafał Archanioł,



- Witalij Łariczew napisał ,,Baśnie wietnamskie'',

- Alexandrus ov Coceleise umieścił na Facebooku swoje zdjęcie, na którym jego twarz przypominała zaczerwieniony balon,



- Hans Christian Andersen kandydował w 2024 r. w Polsce na prezydenta,

- dowiedziałem się z książki Barbary Skargi, że w łagrach przebywały kobły, czyli homoseksualiści,

- kiedy ubrałem się na czarno, pan Tomasus ov S. posądzał mnie o depresję lub przynależność do mafii, a ja tłumaczyłem, że nie jestem satanistą,

- idąc parkiem rozmyślałem o ,,Harrym Potterze'', zaś sznurkiem od bluzy zaczepiłem o drzewo,



- byłem na pielgrzymce w klasztorze cystersów, spotkaliśmy tam Lecha Wałęsę, jako jedyny nie wstałem na jego powitanie mimo nacisków rudej kobiety, bo pamiętałem mu, że był TW Bolkiem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz