sobota, 8 grudnia 2018

Oniricon cz. 453

Śniło mi się, że:







- zobaczyłem szarą myszkę, lecz nie pamiętam co robiła,
- w Empiku znalazłem muzułmański poradnik ,,Jak niszczyć Harry'ego Pottera?'' z młodą muzułmanką w hidżabie na okładce, uznałem, że nie chcę takiej religii; ci co pisali przeciw Harry'emu Potterowi przeglądali tylko trzy losowo wybrane książki o nim,






- znalazłem w Empiku francuski lub amerykański komiks o chłopcu, którego ciało było utworzone ze złotych monet, ze zdziwieniem stwierdziłem, że jego pierwowzorem był Pieniężny Chłopczyk z wierzeń litewskich,








- w Egipcie wydobywano ropę z piramidy (mumia zamieniła się w ropę naftową), zaś pewien chłopiec poszukiwał soku, aby uleczyć swoją ciotkę olbrzymkę,
- przyszedł do mnie Pavlas ov Vidłar i spał ze mną w łóżku, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,







- razem z koleżankami pojechałem do Czarnogóry, gdzie w miejscowości Carica widzieliśmy grób zmarłego w dzieciństwie następcy carskiego tronu, Andrzeja,
- w czasie II wojny światowej pojechałem z parafią na pielgrzymkę, tymczasem ksiądz z Chorwacji podpalał benzyną tory tramwajowe i pensjonat, jednak Niemcy za każdym razem go gasili,
- kiedy korzystałem z toalety zadzwonił do mnie Pavlas ov Vidłar, lecz nie odebrałem, potem na mieście spotkałem idących razem Pavlasa i Janesa ov Calcium, Pavlas chciał mnie pocałować, lecz mu nie pozwoliłem, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz