poniedziałek, 31 grudnia 2018

Sylwester 2018








W tym roku w moim życiu i twórczości nastąpiły ważne zmiany:
- po raz pierwszy w życiu odbyłem podróż zagraniczną jadąc na pielgrzymkę do Medjugorje (byłem w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Chorwacji, w Bośni i Hercegowinie, oraz w Niemczech); zainteresowanych odsyłam do posta: ,,Medjugorje, czyli tam i z powrotem’’,
- wydałem powieść ,,Tatrę’’ w wydawnictwie ,,Poligraf’’ i otrzymałem dwie recenzje; pozytywną od Redaktorki i negatywną od Czytelniczki,
- skończyłem publikować ,,Ciekawostki z życia zwierząt’’,
- wróciłem do pisania opowiadań fantasy ze zbioru ,,Wymrocze’’ (obecnie pracuję nad opowiadaniem o Sztyfrydzie – postaci zaczerpniętej z książki ,,Herby, legendy, dawne mity’’ Marka Derwicha i Marka Cetwińskiego).
Pozdrawiam nowych Obserwatorów: ence pence, croolicka, DNM, Witolda Grabowskiego, Ewelinę Jaskólską, Kamila Nagielskiego, Emilię Ćwiękałę, Mariusza S., Keepera, Jacka Gądora, Dagmarę Dzidę, Athinę Anyjul, Wika Wędrowniczka, Konrada Koperwasa i Alę Alicję.
Szczególne podziękowania kieruję w stronę Sławomiry (Anny Belicy) za pochwalne słowa pod adresem mojego bloga w poście ,,Share week 2018’’ (na jej zamkniętym już blogu ,,Idąc przez las’’) jak też Pana Bartłomieja Grzegorza Sali za linkowanie pisanych przeze mnie recenzji na Facebooku ;).
Do mojego posta ,,Kiedy kaczki i gęsi rosły na drzewach’’ zalinkował jeden z użytkowników forum ,,Gazety Wyborczej’’ jako żartobliwy ,,dowód’’ na to, że kaczka jest … wegetariańska. Nie przeszkadza mi to uważać mediów Michnika za antypolskie.
Kończąc wszystkim Czytelnikom bloga życzę Szampańskiego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku!






1 komentarz:

  1. Proszę :)

    Naprawdę nigdy wcześniej nie byłeś za granicą? Nawet w Czechach czy gdzie indziej blisko?

    OdpowiedzUsuń