piątek, 26 lipca 2019

Oniricon cz. 508

Śniło mi się, że:






- w latach 90 - tych XX wieku w Polsce pewna dziewczyna  ubrana w same kąpielówki zamieszkała w lesie i walczyła ze złem chcąc być jak Żołnierze Wyklęci,






- Michał Wiśniewski śpiewał pieśń ku czci Welesa,
- razem z Mamą poszedłem do położonej w lesie fabryki gdzieś w Ameryce Łacińskiej, mieliśmy trudność z jej opuszczeniem  z powodu trwających prac przy wytwarzaniu smoły,






- kiedy szedłem ulicą podrywały mnie piękne, japońskie dziewczyny - lisice, a potem wszedłem do chińskiego baru gdzie było tak tłoczno, że omal nie podeptałem dania znajdującego się na stole,





- człowiek nie mający głowy umieścił sobie na karku ośmiornicę i zamienił się w Cthulhu,
- jakiś mężczyzna dotknął wilgotnym palcem ściany, a ta rozsypała się,
- Gabriel Augustyn Tarasiuk przestał fantazjować. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz