wtorek, 3 marca 2020

Oniricon cz. 567

Śniło mi się, że:





- byłem neopoganinem i wierzyłem w Wielką Lechię zastrzegając jednak, że znajduje się ona w innym wymiarze czasoprzestrzeni lub w świecie podziemnym, UWAGA: To tylko sen, na jawie jestem katolikiem  i nie wierzę w Wielką Lechię,





- ,,Powrót Jedi'' został nakręcony w ZSRR, a jego premierę przerwał wybuch II wojny światowej w 1939 r., 
- wytatuowałem sobie całe plecy, choć wcześniej byłem przeciwnikiem tatuażu,





- Jacek Piekara nosi na ramieniu wytatuowaną czerwono - czarną gwiazdę z czasów gdy był anarchistą,
- do tatuowania używa się min. farby zwanej ,,szponem'',





- w ,,Gościu Niedzielnym'' czytałem min. o Grzegorzu Braunie oraz znalazłem zdanie: ,,Pomoc medyczna PiS - u sama stała się faktem medycznym'',





- ukroiłem sobie pajdę chleba i życzyłem Izraelowi ,,zarazy ziemniaczanej i utraty wszystkich czołgów'',





- idąc na zakupy przez nieuwagę zaszedłem do Brazylii gdzie rozmyślałem o dziewczynie, przed którą klęczało 30 narodów,





- Słowenia wystąpiła z Unii Europejskiej,





- mówiłem księdzu proboszczowi, że Matka Boska Pompejańska zasiada na tronie z tęczy i opiekuje się pawiem, bo tęcza i paw były atrybutami bogini Hery, a Maryja jest prawdziwą Matką Boga i Królową Ludzi,





- mówiłem Jenie ov Blackeyovej o roli tęczy w różnych mitologiach; wspomniałem o greckiej bogini Iris, łuku Indry, moście Bifrost i Tęczowym Wężu z Australii, nie wiedziałem jednak jaką rolę odgrywa tęcza w mitologii chińskiej,





- Henry Cavill - aktor grający wiedźmina w serialu Netflixa opowiadał w studiu telewizyjnym, że prostytutka Angouleme była żoną karła Mi o niebieskich włosach i kochała go mimo nierządu,





- na wieś pojechała uboga dziewczynka , która dotykając ścian budynków opłatkiem zamieniała je w złoto oraz były senator pracujący jako informatyk, w chlewie mieszkał olbrzymi, mówiący wieprz, który niegdyś był senatorem, ów wieprz domagał się od ludzi zabicia  i zjedzenia maciory o rozmiarach ciężarówki, jednak owa gigantyczna maciora goniła go po szosie wraz ze stadem mniejszych macior jadących ciężarówką i mających kobiece blond włosy,





- ubolewałem nad tym, że w więzieniu brakowała celi dla słonia, przez co różniło się od Berezy Kartuskiej,





- w USA działa nielegalna czytelnia ,,Klub Pickwicka'' udostępniająca propagandę aborcjonistów,
- na spotkaniu ze św. Janem Pawłem II powiedziałem na pożegnanie ,,ciao'', lecz Papież się nie obraził,





- Trinity z ,,Matrixa'' walczyła  z zakonem Jedi; jej imię nie oznacza Trójcy Świętej, lecz Wielką Boginię (Dziewicę, Matkę i Staruchę),
- poszedłem do biblioteki na ulicy Śląskiej w Szczecinie gdzie spotkałem dziada - zubożałego arystokratę, który zabronił mi skorzystać z biblioteki , bo uważał, że tylko studenci mogą z niej korzystać, powiedziałem mu, że sam piszę i wydaję książki, potem szedł za mną, zobaczyłem bandytów uzbrojonych w broń palną i zacząłem wielkim głosem wzywać policję,
- byłem w szpitalu gdzie zjadłem plastikowe klocki, a następnie zwymiotowałem, Alexandrus ov Cocelaise powiedział mi: ,,zamknij twarz'',





- Janusz Oftalma był mężem Rebeki Bo i Rebeki Su,





- Conan był blacharzem,





- dzieci znalazły na okultystycznej stronie internetowej rysunek wampira z ,,Bestiariusza słowiańskiego'',





- Rzymianie kolekcjonowali celtyckie rzeźby z Irlandii np. Drzewo Życia podobne do odchodów,





- pewien rycerz usłyszał od starego mędrca o Balladynie i żydowskiej hagadzie,





- pewna dziewczyna po swojej pierwszej miesiączce została zaliczona do dziewic i miała odtąd prawo ubierać się na biało i nosić złote ozdoby,
- Witold Jabłoński nazwał mnie ,,egzotycznym trollem'',





- w średniowiecznym zamku mieszkała suka Żweruna, która choć psociła, była traktowana pobłażliwie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz