czwartek, 2 lipca 2020

Oniricon cz. 605

Śniło mi się, że:






- Andrzej Pilipiuk zapewniał, że ,,za drugiego kaczyzmu'' będzie rządziło więcej profesorów,






- po latach spotkałem w wielkiej, szarej sali z kolumnami nagą Jenę ov Blackeyovą wraz z jej kolegami i koleżankami z gimnazjum,






- Oscar Wilde pochwalał mordowanie nienarodzonych dzieci i utrzymywał kontakty z socjalistą Sidneyem Webbem z Towarzystwa Fabiańskiego,






- w ,,Powrocie Jedi'' Gwiazda Śmierci wypluła na pustynną planetę cztery piękne blondynki w białych bikini; powiedziałem, że tak jak Borat mówił po polsku, tak Ewokowie używali języka tybetańskiego, w czasie bitwy o Yavin, Ewokowie za pomocą liny rozpiętej między drzewami obalili  maszynę kroczącą, Ewokom służył ok. 2 - metrowy żółty skorpion, na filmie pokazano liczne żyjące w dżungli bezkręgowce w tym kilkumilimetrowe kraby,
- szedłem ulicą i ,,jak prawdziwy Słowianin'' wchodziłem boso do każdej napotkanej kałuży, potem wieczorem szedłem w butach przez Park Żeromskiego w Szczecinie, zaś władze miasta narzuciły mi obowiązek dostrzeżenia przejeżdżającego autobusu i powiadomienia o tym innych,





- wycinałem z gazet i wklejałem do zeszytu zdjęcia pięknych, półnagich kobiet i rusałek, mówiłem, że są piękne, a Mama zaprzeczała, że są tłuste,





- we wtorek pojechałem do ,,Galaxy'' w Szczecinie, okazało się, że centrum handlowe było już zamykane, nastała niedziela, a ja zdążyłem sobie kupić chińszczyznę, którą jadłem po drodze, a przechodnie podziwiali jak łykałem makaron,






- odwiedziłem Radosława Patlewicza w jego domu gdzie historyk był związany przez białego terrorystę, który zamienił się w Nilotę - Murzyna z Egiptu lub Sudanu, walczyłem z terrorystą, w końcu go zabiłem i zmasakrowałem jego zwłoki,
- obiecałem obciąć sobie paznokcie,





- kagan Hiperborei poślubił Anastazję Megre - kneginię Massagecji i oba kraje połączyła unia realna,






- Słowianie odkryli Australię i założyli tam miasto Adelajdę nazwane tak na cześć siostry Mieszka I (wymyślone na jawie),
- Konrad T. Lewandowski zabronił mi jeść mięso z Bliskiego Wschodu, ponieważ uważał je za niezdrowe; zamiast niego przyrządził mi kotlety mielone z polskiej szynki, wzruszony nazwałem go swoim ojcem, a on powiedział, że jako polski pisarz muszę się zdrowo odżywiać,






- przerażony dostrzegłem, że w pokoju dwóch dziewczynek pojawiła się dziewczynka - demon, naga o szarej skórze i olbrzymich, wyłupiastych oczach,





- mieszkałem na plaży gdzie zobaczyłem wychodzącą z morza piękną Mulatkę w bikini, pocałowałem jej stopę myśląc, że jest afrykańską boginią Oszun, lecz ona okazała się zwykłą kobietą,






- w internetowej dyskusji ośmieszającej egzorcystów Jacek Piekara przypomniał o prześladowaniach chrześcijan w Afryce,





- byłem w przebieralni razem ze starszymi ludźmi, potem zobaczyłem w Internecie zdjęcia kobiet w bikini oszpecone białymi wzorkami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz