środa, 7 października 2020

Oniricon cz. 640

Śniło mi się, że:






-  w średniowiecznym Bergen w Norwegii opowiadano legendę o kobiecie, która wpuściła do miasta diabła,

- idąc ulicą Szczecina widziałem na witrynie dziwaczne książki fantasy rosyjskich pisarek; akcja części z nich toczyła się w świecie, gdzie obowiązywały alternatywne prawa chemii i zoologii, wiele z tych kobiet nazywało się Olga, lub nosiło imiona irańskie,






- razem ze Sławomirą rysowałem średniowieczną karetę,






- irlandzki jeleń w ludzkiej postaci imieniem Ailil Conal kąpał się w wannie i prosił mnie, abym mu spłukał głowę,






- anioły przybierają postać skowronków,

- wielu Amerykanów nie odróżnia śladów ludzkich od zwierzęcych,






- po latach wróciłem do szkoły gdzie nauczycielka historii, pani Anna ov Scayapakova pytała mnie o ,,Hobbita'', powiedziałem, że pierwowzorem robakołaków były mongolskie robaki śmierci odkryte w latach 20 - tych XX wieku przez paleontologa Roya Chapmana Andrewsa, pani Scayapakova mówiła o opisanym w ,,Hobbicie'' kosmicznym drzewie, na którego szczycie przebywała bosa dziewczynka symbolizująca Mądrość z Apokalipsy św. Jana, pytała też Michalusa ov Zdybeliniego czy czytał ,,Hobbita'' czy czytał ,,Hobbita'', lecz on nie znał tej książki i z dzieł Tolkiena czytał tylko ,,Kowala z Przylesia Wielkiego'', w  czasie przerwy gdy wszyscy wyszli z klasy, przytuliła się do mnie Cayena ov Ciuchenfaber i powiedziała, że mnie lubi, a ja zdziwiłem się tym,









- oglądałem ukraińską ekranizację ,,Mistrza i Małgorzaty'', w której zakończeniu trzej młodzieńcy zamienieni w dimetrodony poszli do piekła,







- mówiłem, że motyw diabła występuje w: polskiej legendzie o Twardowskim, czeskiej legendzie o Kabacie, w ,,Zbójcach'' Friedricha Schillera, ,,Fauście'' J. W. Goethego, ,,Mistrzu i Małgorzacie'' Michaiła Bułhakowa, oraz w mitologii Cthulhu H. P. Lovecrafta,






- odpowiadając pani Scayapakovej wspomniałem o liliputach w ,,Hobbicie'',






- Stanisław Szur powiedział, że był kiedyś pupiszonkiem,

- istnieje metoda oczyszczania wody za pomocą palonego miodu,

- w pewnej firmie pracownik nazwał swego szefa Jasnym Słoneczkiem,

- istnieje pianka płonąca pod wodą,






- w przyszłości światem będą rządzić zombie Lenina i innych zbrodniarzy,






- Władysław Sikorski był Turkiem i w czasie kryzysu przysięgowego opowiedział się przeciwko Józefowi Piłsudskiemu,






- moja Babcia znała chińskie zadanie matematyczne o ,,jaskółczych gniazdach'', które dla mnie okazało się za trudne, miałem młodszego brata lub siostrę z Chin, którzy zostali zjedzeni przez tyranozaura,






- w pewnej szkole na dzieci polowały tyranozaury, chłopiec kopnął czerwonego tyranozaura, a ten wyleciał przez okno, chłopiec zaś był sądzony jak za zabicie człowieka,

- po latach spotkałem o. Markusa ov Cosiara, który wyrzucał mi, że nie jestem tolerancyjny,






- w Hiperborei istniała prostytucja sakralna,






- gdzieś znalazłem przepis na pieczeń z puchacza,






- poszedłem do turkmeńskiej restauracji w Szczecinie,







- wybuchła wojna między Azerbejdżanem a Chinami,

- w Afganistanie wojska Zjednoczonej Europy więziły jako jeńców mułłę wszystkich muzułmanów i mułłę Afganistanu,






- w książce Terrego Deary'ego o historii Europy Środkowo - Wschodniej znalazłem wiadomości min. o wampirach, czeskiej bogini Walentynek i o białoruskiej i ukraińskiej bogini miłości Mokoszy Na - Roda,






- w czasie spaceru po Szczecinie spotkałem oswojonego gryfa, którego pogłaskałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz