wtorek, 29 grudnia 2020

Oniricon cz. 670

 Śniło mi się, że:




 



- sułtan muzułmańskiego Meksyku, który poślubił Polkę, oglądał mecz Somalii z Węgrami,






- Surinam jest krajem muzułmańskim,






- w Omanie nie ma bezrobocia, biedy, ani kalectwa; krajem tym od 49 lat rządzi absolutny monarcha, sułtan Kabus Salam, który obalił swego ojca, za którego rządów panowała wielka bieda, swe bogactwo Oman zawdzięcza wydobyciu ropy naftowej, nie istnieją tam partie polityczne, a każdy poddany dostaje działkę ziemi,







- Jacek Piekara, który zlał się w jedno z Feliksem W. Kresem ma proces sądowy z rodziną Korekwickich (Jarosławem Grzędowiczem i Mają Lidią Kossakowską), uznałem za piękne i polskie to, że polscy pisarze fantastyki , choć często osobiście się nie lubią, potrafią się zjednoczyć w słusznej sprawie,






- na ulicy spotkałem Sonayę ov Partaćną i dwie inne dziewczyny w kusych, czarnych strojach, Sonaya miała na nogach czarne buty, zaś jej towarzyszki były bose, chciałem aby Sonaya zdjęła obuwie, aby stała się przez to silniejsza, potem zamieniony w piękną blondynkę jechałem autobusem i miałem zamiar publicznie obnażyć się, aby poczuć się silniejszym, kiedy wyszedłem z autobusu szli za mną Jacek Piekara i Maja Lidia Kossakowska,






- powiedziałem o Joe Bidenie, że jeśli naprawdę jest pedofilem, to Amerykanie powinni zrobić inpeachment i zawlec go na krzesło elektryczne, dodałem, że chociaż Kościół potępia karę śmierci i być może grzeszę, to nie ma lepszej kary dla pedofila,






- powiedziałem, że zabiłbym każdego pedofila nawet Marion Zimmer Bradley,







- kiedy znalazłem królową termitów, rozgniotłem jej odwłok i powstałą z niego papką natarłem sobie podbrzusze,

- spotkałem łysego mężczyznę z olbrzymimi naroślami na głowie wypełnionymi ropą, które miałem ochotę zdrapać,






- pewien chory psychicznie internauta nazywał pieszczotliwie innych użytkowników Internetu (w tym Andrzeja Pilipiuka) ,,wszami'' i wyraził chęć picia ich krwi,







- sprzedawałem wizerunki syren Ukraińcom płacącym rublami, oglądałem też rosyjski familijny film fantasy, w którym dziewczyna spotkała na plaży syrenę i narysowała ją,






- w okresie międzywojennym (1967 r.) szef delegacji NATO zobaczył w obozie izolacyjnym w Berezie Kartuskiej człowieka o zdeformowanej torturami twarzy przypominającej hot doga, rozbawiony wpisał w wyszukiwarkę internetową: ,,Człowiek - hot dog - żart polskich pisarzy'' i miało to ponad sto wyświetleń,

- prezydent Włoch Pucci (Pilsudski) przepraszał za zajęcie w XIX wieku przez Włochy pewnego półwyspu co określił jako ,,kolonializm''. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz