poniedziałek, 15 lutego 2021

Bilans

 





Niedawno zakończyło się moja umowa z wydawnictwem ,,Poligraf'' na sprzedaż napisanych przeze mnie powieści fantasy ,,Tatra'' i ,,Tatra. Suplement''. W latach 2018 - 2020 sprzedałem 252 egzemplarze obu powieści wliczając te, które znajdują się teraz w bibliotekach. W minionym, covidowym roku 2020 sprzedałem niewielką ilość.. Pragnę podziękować wydawnictwu ,,Poligraf'' za spełnienie mojego marzenia jakim było wydanie powieści, oraz tym wszystkim, którzy dokonali ich zakupu. W bieżącym roku 2021 (aby okazał się lepszy od poprzedniego!) planuję wydać kolejną książkę ;). 





1 komentarz:

  1. Akurat właśnie teraz zapoznaję się z ''Tatrą'' :) Mimo iż nie czytałem żadnej powieści fantasy w życiu bo głównie czytam political fiction i różne historii alternatywnej to jednak dla ''Tatry'' zrobiłem wyjątek i nie żałuję :) Poza tym od czasu do czasu trzeba przeczytać jakiś inny gatunek ksiązki :)

    OdpowiedzUsuń