poniedziałek, 22 lutego 2021

Oniricon cz. 688

 Śniło mi się, że:






- pani Casiya ov Płutova po powrocie z Francji poszła ze mną do kościoła gdzie szukała filmów do wyświetlenia o Helenie Bławatskiej, kiedy znalazła produkcję zrealizowaną przez redakcję ,,Polonia Christiana'', w której zabroniono czytania książek Bławatskiej, czym prędzej go wyłączyła,






- w napisanym przeze mnie opowiadaniu fantasy umieściłem wzmianki o bł. Janie Pawle II i bł. Pawle VI, gdy ci papieże zostali kanonizowani, żałowałem, że moje opowiadanie stało się nieaktualne,






- białoruska dziewczynka , która razem z koleżankami śpiewała w teledysku ubrana w białe giezło, jest córką Aleksandra Łukaszenki, który spłodził wszystkie dzieci na Białorusi,






- Łotyszka w bikini szła po bałtyckiej plaży wymachując flagą swego kraju, patrząc na nią chciałem napisać posta o Łotwie; wspomnieć, że w dniu moich narodzin 22 sierpnia 1986 r. do Szczecina przybyła delegacja z sowieckiej Łotwy, oraz o podobającej mi się królowej łotewskich czarownic Rucie Skadi z trylogii fantasy ,,Mroczne materie'' Philipa Pullmana, która zainspirowała mnie do stworzenia postaci rusałki Ruty,






- napisałem ,,Sen złoty Tadeusza'' - kontynuację ,,Snu srebrnego Salomei'' Juliusza Słowackiego,






- królewna Śnieżka urodziła się w USA i wychowywała w lesie, miała młodszą siostrę; blondynkę pełniącą funkcję łącznika między baśniowym lasem a cywilizowaną resztą kraju, siostra Śnieżki nauczyła się nosić dżinsy, zaś krasnoludki początkowo współpracowały ze złą królową zachwycone jej urodą,






- ulegając pokusie wszedłem do księgarni i po długiej wewnętrznej walce kupiłem sobie nieznane wcześniej książki Tolkiena (dalsze losy kowala z Przylesia Większego) i Czesława Białczyńskiego (skróconą wersję jego mitologii słowiańskiej), widziałem też opasły zbiór poezji Tolkiena i jego nowelę fantasy ,,Autostrada prowadząca do Nieba'', chcąc odzyskać wydane pieniądze postanowiłem sprzedać gazety na makulaturę,






- na śródmiejskiej polanie grupa pracowników niemieckiej telewizji w bawarskich strojach ludowych wygłupiała się parodiując nazistów,






- miałem jeszcze jeden sen związany z Łotwą, w którym ujrzałem flagę tego kraju, lecz nie pamiętam żadnych innych szczegółów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz