poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Oniricon cz. 707

 Śniło mi się, że:






- Jan Pietrzak lub Vaclav Klaus oderwał małą wysepkę od Filipin i ogłosił się jej prezydentem,






- Stanisław Szur powiedział, że Tarzan założył Tanzanię, lalka Barbie - Barbados, jej mąż Ken - Kenię, zaś Bahamy zostały odkryte przez rzymskiego boga wina Bachusa (wymyślone na jawie),






- Stanisław Szur powiedział, że Somalię założyły krasnoludki, a jej nazwa znaczy ,,są mali'', Kubę odkryli Kozacy z Kubania, zaś Kalifornia zawdzięcza swą nazwę indyjskiej bogini Kali (wymyślone na jawie),













- Stanisław Szur powiedział, że nazwa Rwanda oznacza ,,miejsce, w którym Wanda została rozerwana na strzępy'', zaś nazwa Surinam pochodzi od indyjskiego boga Słońca i znaczy ,,Surja jest z nami'' (wmyślone na jawie),






- Stanisław Szur powiedział, że nazwa Namibia oznacza ,,z nami jest Bia'', to jest grecka bogini siły, Tajwan znaczy ,,tajemnica Iwana'', zaś Syria to ,,kraina sera'' (wymyślone na jawie),






- fani twórczości Andrzeja Sapkowskiego umieścili na you tube nakręcony przez siebie film fantasy ,,Wolsung'', który był oskarżany o promowanie relatywizmu moralnego,





- na rynku mieszkała stara czeska księżniczka, która utrzymywała się z pobierania opłat za korzystanie z toalety i opiekowała się czterema dorosłymi yeti o białym futrze,






- kiedy poszedłem do biblioteki na ul. Śląskiej w Szczecinie, okazało się, że została zajęta przez kobiety mafii noszące na twarzach białe, porcelanowe maski, kobiety te uwięziły mnie, lecz uciekłem, goniła mnie blondynka, a ja uciekałem płynąc wpław przez Odrę,





- 20 lipca 2020 r. w Polsce i całej Unii Europejskiej PiS zakazał propagowania faszyzmu, co ucieszyło Voytakusa ov Viernitisa, którego spotkałem na Alei Fontann w Szczecinie, Viernitis z dezaprobatą pokazał mi szczeciński pomnik Mussoliniego dłuta Stanisława Szukalskiego i zapytał: ,,Na jakim tronie może zasiadać Mussolini?'', a gdy odpowiedziałem: ,,Na tronie z g...'', Viernitis był zadowolony z mojej odpowiedzi,






- Stanisław Szur powiedział, że Jordanię założył biskup misyjny Jordan, nazwa Holandia oznacza ,,kraj ludzi gołych'', w Makao Słowianie uprawiali mak i kakaowce, nazwa Korea pochodzi od greckiej bogini Kory, Japonia - od ,,darcia japy'', Filipiny odkrył mówiący lechicki zając Filip z Konopi, pierwsze buty zaczęli szyć lechiccy szewcy z Bhutanu, nazwa Haiti pochodzi od okrzyku: ,,Ha, i ty?!'', Jamajkę odkryła słowiańska nimfa Majka, nazwa Kostaryka znaczy ,,rycząca kość'', Nepal znaczy ,,nie pal (papierosów)'', zaś biblijni Samson i Absalom byli Włochami, bo nazwa Włochy wywodzi się od ich długich włosów (wymyślone na jawie),






- polscy pisarze, którzy nie otrzymują wsparcia finansowego z Kataru, nie mają co liczyć na bycie zapamiętanymi,






- Katar założyli starożytni Grecy, zaś imię Katarzyna znaczy ,,mieszkanka Kataru'',





- fryzjerka ścięła mi włosy, który były już tak ciężkie, że z ich powodu czułem się jak Absalom,






- pewien włoski malarz został nazwany Majtkarzem, ponieważ domalowywał majtki nagim postaciom w Kaplicy Sykstyńskiej,

- zobaczyłem nagich chłopca i dziewczynkę mających na szyjach zawieszone złote serduszka, matką tych dzieci mogła być owca,






- byłem wilkiem mającym brzuch ulepiony z gotowanych ziemniaków i biegłem przez las Wyndham w Wielkiej Brytanii,





- na you tube chłopiec przebrany za wilkołaka śpiewał o swojej miłości do Rosji i wierze w teorie spiskowe,

- w łóżku leżał ze mną psychiatra i notował na jakie strony wchodziłem,






- kiedy oglądałem film o szczęśliwym życiu Anastazji i Władimira Megre w tajdze, pani Casiya ov Płutova powiedziała mi: ,,Pilnuj swojej wiary'', a ja wyłączyłem film. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz