piątek, 23 kwietnia 2021

Oniricon cz. 708

                 Śniło mi się, że:





- Olga Tokarczuk brała udział nago w Dziadach i Nocy Kupały, spotkała ją lesbijka i chciała z nią uprawiać seks,




- Stanisław Szur powiedział, że nazwa Boliwia pochodzi od ,,bólu Liwii'' (wymyślone na jawie),





- w czasie Strajku Kobiet kłóciłem się z Martą Lempart o Mikołaja Kopernika,





- z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia, pan Martinus ov Simcass dał mi w prezencie drewnianą kabinę do zabawy w chowanego, zabawkę - jednorożca i jakieś kolorowe płatki, byłem rozczarowany, że nie dostałem książki, lecz nie okazałem tego po sobie,






- jeśli mężczyzna, który nigdy nie uprawiał seksu dotknie żywego jednorożca, wówczas jego oczy wykonają pełen obrót,






- byłem na Syberii razem z Pavlasem ov Vidłarem, który nie wierzył w miłosierdzie, a uznawał tylko sprawiedliwość, pisałem o kamłającym szamanie i o tym, że Agej jest miłosierny, a Weles sprawiedliwy, spotkałem grupkę starszych kobiet, a wśród nich czarownicę Modraszkę, z której twarzy wyrastały skrzydła niebieskiego motyla,





- w gościnie u Alexandrusa ov Cocelaise oglądałem rosyjski film o teoriach spiskowych, mieszkanie Alexandrusa mieściło się w centrum handlowym, powiedział on, że ,,największym cudem Maryjnym była sama Maryja'',




- nakręcone zostały nowe filmy o Reptilianach gwałcących kobiety (jeden z nich miał głowę kobry), które feministki uznały za seksistowskie,





- byłem niemieckim astronomem Franzem von Paulą Gruithuisenem, nosiłem okrągłe okulary, w których słabo widziałem i pojechałem z ekspedycją na Antarktydę, którą zamiast lodu i śniegu pokrywało błoto,




- Kasia Babis zamieściła na you tube filmik ośmieszający ,,Pana Lodowego Ogrodu'' Jarosława Grzędowicza, postanowiłem wystąpić w obronie tego dzieła,





- nocą piłem w kuchni śmietanę i rozglądałem się nerwowo na boki,

- spotkałem w toalecie nagiego Aleksandra Kwaśniewskiego,







- kiedy chodziłem do szkoły w Paryżu, Wersalu, Trianon, Sevres lub Neuilly miejscowi kloszardzi zakradali się do szkoły udając dinozaury,





- Michaił Bułhakow napisał ,,Mistrza i Małgorzatę'' w 1910 r.,






- przeniosłem się na elitarny kierunek studiów, potem idąc ulicami Szczecina zobaczyłem ogromną, czarno - złotą świątynię egipskich bogów i miałem zamiar ją zwiedzić kiedy zostanie już skończona, budowę finansował Jacek Piekara,






- w czasie suszy królowa Wanda jeździła na grzbiecie młodego megalozaura z Bharacji odziana w strój z zielonych liści, a poddani wzorem Traków polewali ją wodą, aby sprowadzić deszcz (wymyślone na jawie),




- piękna białoruska opozycjonistka domagała się prawnej ochrony życie nienarodzonych dzieci,

- niesympatyczna lekarka, która w 1938 r. wynalazła złoto w płynie, teraz chciała się zatrudnić w ośrodku dla autystycznych dzieci,




- w okresie międzywojennym niemiecki alchemik uzyskał płynne złoto z płynnego srebra, które miało służyć jako lekarstwo, lecz nie spełniło oczekiwań, w XXI wieku żyje żona alchemika nie mająca nosa i czekająca na operację oraz ich małe dzieci, chcąc poszerzyć wiedzę o płynnym złocie pojechałem do niemieckiego Muzeum Hermetyzmu im. Georgesa Fausta o czym powiedziałem Jenie ov Blackeyovej i jej siostrze Casiyi chcąc zrobić na nich wrażenie,




- Elvis Presley stał się nieśmiertelny  po zażyciu pigułek z Chin. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz