sobota, 3 lipca 2021

Oniricon cz. 728

         Śniło mi się, że:





- byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w Amazonii, lecz zrezygnowałem z pracy, bo była zbyt daleko od domu,






- byłem Harrym Potterem i uczyłem się w Hogwarcie mieszczącym się w czarnym autokarze, dziewczęta kształcące się na czarownice romansowały z chińskimi Reptlianami, po zakończeniu nauki zamieszkałem w polskiej piwnicy chronionej czarami Syriusza Blacka,

- w cyklu ,,Ziemiomorze'' Ursuli Le Guin czarny charakter zginął gdy jego zaklęcie zostało odbite piłeczką pingpongową wielkości ziarnka piasku,






- XIX - wieczny rysownik William Morris uwieczniający min. wypchane sarny ze śladami po kulach, napisał, że wiązanie biseksualistów z pedofilią to propaganda Putina,






- Stanisław Szur powiedział, że Fryderyk Chopin był Rosjaninem, a jego nazwisko  wywodziło się od słowa ,,żopa'' (d...), bo ,,miał wszystkich w d...'' (z fantazji poprzedzających zaśnięcie),






- poszedłem do jakiegoś ośrodka rehabilitacyjnego, skąd zniecierpliwiony chciałem uciec, Jena ov Blackeyova patrzyła na mnie ze zgorszeniem, zaś mężczyzna w okularach dał mi książkę o chrześcijańskim przesłaniu ,,Mistrza i Małgorzaty'' zawierającą min. modlitwę do Wolanda, potem poszedłem do ekumenicznego sanktuarium dla katolików i prawosławnych w Szczecinie,

- w 1917 r. wieczorem szedłem ulicami Piotrogrodu, bolszewicy puszczali fajerwerki i przyłączyli się do nich Murzyni w liberiach będący lokajami arystokratów,






- pojechałem do Meksyku gdzie wszyscy czcili pamięć Ernesta Che Guevary, w restauracji powiedziałem, że nie był on ,,latynoskim Robinem Hoodem'', ale terrorystą i mordercą,

- pisząc książkę o historii XX wieku  zamierzałem umieścić w niej biogramy Elżbiety II, księżnej Diany, św. Ojca Pio i św. Matki Teresy z Kalkuty,






- Józef Piłsudski w czasie działalności w PPS - ie pilnował by jego rodzina była kadi tj. nie donosiła na niego, powiedziałem, że choć ,,nie lubię socjalizmu jak burej suki'', czynię wyjątek dla Piłsudskiego, Oriany Fallaci i George'a Orwella,






- Stanisław Szur powiedział, że nazwa Hotelu Ritz w Białymstoku pochodzi od słowa ,,rzyć'' (z fantazji poprzedzających zaśnięcie),






- przypomniałem Pavlasowi ov Vidłarowi, że miał w domu samowar przywieziony z Rosji, lecz on wypierał się tego,






- pomyślałem o stopach Mowgliego,






- istnieje katolicka organizacja ,,SOS dla Amazonii'', lecz w Polsce gdzie księża polują, nie ma on swojego odpowiednika,






- byłem Sowietem i na Nowej Gwinei spotkałem piękną, półnagą blondynkę Aiinę, która mieszkała w dżungli i pomagała  misjonarzom, Aiina pytała mnie czy zapomniałem o Jenie ov Blackeyovej, zaś Sowiecie uważali, że ona nie istnieje,






- porównywałem kobiety do krabów pustelników,






- Andrzej Pilipiuk narzekał, że Jacek Piekara musiał krytykować Rafała Trzaskowskiego,






- w Szczecinie Tybetańczyk otworzył restaurację  i serwował w niej pierogi nadziewane koziną, pomyślałem, że kozy obraziłyby się na mnie gdybym nie chciał ich jeść,





- heros masował ciało pięknej blondynki dwiema maczugami. 

1 komentarz: