niedziela, 15 sierpnia 2021

Modlitwa do Matki Boskiej Krasnobrodzkiej

 ,,Dziecię piękniejsze od słońca,

Dziewica jak słońce jaśniejąca. 

Oglądajcie na niebie i na ziemi Boga.





Matko Boża i moja Matko, Ciebie nazywamy Stolicą Mądrości. Ty znasz zawiłe ścieżki młodych serc naszych. Proszę Cię, pokieruj drogą mojego życia.

    Jeśli Bóg chce dla mnie założenia rodziny, naucz pełnego skierowania się ku drugiemu człowiekowi w autentycznej ofiarnej miłości. Wyzwól mnie Matko z własnego egoizmu i ciasnej interesowności. A kiedy we dwoje będziemy współtworzyć nowe życie, obdarz nas radością z jego narodzin, radością, która nas będzie prowadziła do coraz większej jedności. Daj nam wielkoduszne serca, bogate hojnością w dawaniu. 

    A jeśli Twój Syn, Matko, zapragnie uczynić mnie narzędziem swojej miłości w całkowitym oddaniu się Mu na drogi apostolskie Kościoła, chcę przyjąć ochotnym sercem Jego wezwanie. 

    Pragnę iść i głosić z radością miłość Boga ku wszystkim ludziom. 

    Dziś Maryjo, ufnym sercem zawierzam i oddaję Ci całą moją przyszłość. Ratuj przed Złem. Uproś światło Ducha Świętego. Uwielbiaj ze mną JEZUSA w moich myślach, sercu, pragnieniach, decyzjach i czynach. Z Twoją pomocą chcę pełnić Wolę Bożą w moim życiu.

    Amen''.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz