sobota, 7 sierpnia 2021

Oniricon cz. 735

      Śniło mi się, że:






- Kaszuby leżą na północy Wielkiej Brytanii, na ich terenie znajduje się jezioro Loch Ness, z którego wydobywają się trujące opary,








- królowa Tatra niszczyła gospodarkę, w walce z rzymskim bogiem Merkurym rozpuściła łzami kamień,






- w XXI wieku po upadku zaczarowanego meteorytu mieszkańcy Radomia i Sosnowca opuścili swe miasta i zamieszkali w lesie (wymyślone na jawie),






- Stanisław Szur zaproponował, aby przenieść stolicę Polski do Wąchocka (wymyślone na jawie),






- w szkole stary ksiądz zostawił na podłodze na korytarzu swój ładujący się smartfon lub tablet i prosił, aby go wyłączyć naciskając przycisk, nie miałem odwagi tego uczynić, aby nie zepsuć urządzenia, gdy wyszedłem ze szkoły jakiś mężczyzna dał mi do podtrzymania nowo narodzonego goryla,





- rozgniotłem pięścią na raz wiele much siedzących na szybie,

- samiec karalucha mierzy 7 cm, a samica jest o połowę mniejsza,





- odwiedził mnie Andrzej Pilipiuk, a po mieszkaniu biegały karaluchy,

- pracowałem nad filmem o Wielkiej Lechii, w którym dialogi były w językach starokrasnym i runwirskim,






- Rumuni lubią Polaków, a w XVII wieku Rumun napisał wiersz na cześć polskiego króla,






- odwiedziłem całkiem już siwego Aleksandra Kwaśniewskiego w jego domu, zastanawiałem się czy siedzenie na tym samym sedesie co były prezydent nie grozi zarażeniem, miałem ochotę poczęstować się góralskim serem, lecz Mama mi zabroniła z powodu diety, kiedyś chciałem zjeść Kwaśniewskiego,






- na ulicy natknąłem się na protest aktorek domagających się mordowania nienarodzonych dzieci, brał w nim udział Michał Gołkowski, czułem wielki gniew i miałem ochotę rozpędzić batem tę tłuszczę,

- poszedłem na spotkanie szczecińskiej sekty wierzącej w rosyjską kosmologię ludową,






- chwaliłem jakieś zwierzęta; lwy lub bystretki mówiąc, że: ,,Takiej wiary nie widziałem nawet w Izraelu'',





- zostałem poczęstowany północnokoreańską potrawą; kotletami z pianki marshmallow i surówką z włochatej marchwi, nie zjadłem całej potrawy, ale odniosłem resztki do ambasady Korei Północnej, gdzie ambasadorem był Polak, aby nakarmić nimi głodujące koreańskie dzieci,

- Kasia Babis atakuje Pilipiuka za nazwanie Moniki Stiepankovic ,,cielaczkiem'', a sama wyzywa swych fanów od chlebów i bułek,





- dziwiłem się, że Egipt leży na Bliskim Wschodzie,






- zamierzałem napisać charakterystyki Belli Swan i Edwarda Cullena,






- zamierzałem przeczytać ,,Wiry'' i inne mniej znane dzieła Henryka Sienkiewicza,






- na jakichś nieużytkach szukałem książki sowieckiego historyka o ,,drewienosti'', czyli życiu codziennym, w ZSRR historycy mogli zajmować się tym tematem dopiero pod koniec lat 80 - tych XX wieku,

- kiedy chodziłem do liceum, odwiedziła nas telewizja i przed kamerami wypowiadał się mój kolega Fabryfamus ov Zabozdin, oraz koleżanki Casiya ov Montak i Malkiesna ov Lykayakova, sam tymczasem rozmawiałem w szkolnej bibliotece z Andrzejem Pilipiukiem,





- mała dziewczynka wypiła esencję lemoniady (alkohol) i od tego dwa domy stanęły w płomieniach, uczestniczyłem w gaszeniu pożaru razem z sąsiadami i księdzem proboszczem, kiedy mój dom nie nadawał się już do zamieszkania, poszedłem niosąc książkę ,,Mocarni czarodzieje'' do Pavlacicy ov S., lecz nie mogła mnie przyjąć, bo miała u siebie remont, idąc ulicą oddałem mocz do śmietniku ku zgorszeniu starszych pań, wróciłem do domu i okazało się, że jego pożar był tylko snem,






- Murzynka z sekty asasynów powiedziała, że bronią oni ,,kobiet i kobiet z dziećmi''. 

1 komentarz:

  1. Mam chyba niezłego fioła by czytać ''Oniricon'' po nocach ale mimo wszystko nie jest to zmarnowany czas. W sam raz przed snem :)

    OdpowiedzUsuń