sobota, 9 października 2021

Oniricon cz. 756

         Śniło mi się, że:





- w czasie II wojny światowej Niemcy sadzili w Polsce kurkumę; w czasie wycieczki z przewodnikiem widziałem też drzewa rosnące pod wodą,




- powiedziałem Janesowi ov Calcium, że Słowian nie jest łatwo zniszczyć, że Słowianie Południowi nie dali się wynarodowić Turkom, Węgrom i Austriakom, Słowacy - Węgrom (do dziś Węgrzy nie uważają Słowaków za naród), a Polacy - Niemcom, Rosjanom i Austriakom, jedynie Słowianie Połabscy zostali zniszczeni przez Niemców, a ich jedyną pozostałością są Łużyczanie, powiedziałem też Pavlasowi ov Vidłarowi, że Słowacy, Słoweńcy i Chorwaci mają taki stosunek do Węgrów jak Polacy do Rosjan, ewentualnie do Niemców,




- François Villon był paryskim profesorem medycyny i nosił strój rektora, lecz z powodu alkoholizmu stał się żebrakiem i złodziejem, ktoś skomentował to słowami: ,,Wij, wij, kosa ci i kij!'',

- po wprowadzeniu jednolitej ceny książki, każda książka będzie kosztować trzy złote,




- byłem słowiańskim demonem Babą Starą, mieszkałem w lesie na Cyprze i zjadałem dzieci, zaś na głowie nosiłem brudne majtki,




- byłem dziennikarzem kulinarnym Karolem Okrasą i nosiłem niebieskie, brudne majtki, wcześniej Okrasa był blondynką w okularach, usłyszałem piosenkę: ,,Rączka gotuje, tak przyprawi, że przyprawę zjesz'',




- Finowie wyobrażają sobie diabły jako sowieckich żołnierzy,




- wampiry tworzyły społeczność matriarchalną,




- styrakozaur ciągnął wóz,

- pierwsi chrześcijanie zabraniali spania z otwartymi oczami,

- w pierwszych wiekach chrześcijaństwa istnieli heretycy zabraniający spożywania mleka i jego przetworów nazywając je ,,językiem Maryi'', kiedy otworzyłem własną restaurację, chciałem w niej serwować mleko pod nazwą ,,języka Maryi'', lecz obawiałem się, że zostałoby to uznane za bluźnierstwo,

- pewien profesor biologii protestując przeciw polityce Jana Szyszki, zrezygnował z udziału w polowaniach,




- Stanisław Szur powiedział, że Majowie założyli Miami, zaś Jerzy Waszyngton był pierwszym faszystą i nazywał się Faszyngton,




- na zakończenie roku szkolnego nauczyciel matematyki Filarius Alexandrus kazał uczniom, w tym mnie, przeczytać zapisaną w podręczniku historię o młodej, indyjskiej narkomance Śivrali (Sicie), która chodząc boso po polu ryżowym spotkała małpiego boga Hanumana, który zabrał ją do swojego raju,



- Jacek Dukaj jest profesorem,

- w drewnianym pałacu na Wolinie spotkałem rodzimowierców zamienionych w słowiańskich bogów, byli wśród nich Konrad T. Lewandowski i Igor Górewicz oraz wiele kobiet zamienionych w boginie,




- znalazłem w Ewangelii fragment mówiący o tym jak Jezus Chrystus wygłaszając kazanie w kościele, pochwalił św. Filipa Apostoła za zabicie pająka w czasie Mszy Świętej,




- w Egipcie zdziwiłem się gdy dowiedziałem się, że ośmioramienne gwiazdki (nebt) na fladze Unii Europejskiej symbolizują faraona, 

- za kadencji Donalda Trumpa, św. Jan Paweł II pojechał do Afganistanu, gdzie kąpał się nago z talibami w Oceanie Indyjskim, Papież odwiedził również bandytów z ISIS w Iraku i również z nimi kąpał się nago w oceanie,




- zobaczyłem zdjęcie satelitarne starożytnej Mezopotamii jako zielonego trójkąta między Tygrysem a Eufratem,




- papieże św. Jan Paweł II i Franciszek spotkali się na Karaibach. 

1 komentarz:

  1. Miami i Majowie ? Jak zwykle wątek z teoriami Stanisława Szura mnie powala xD Mnie kiedyś się śniło że Niemcy w czasie II wojny światowej kiedy tworzyli Lebensraum zmusili Litwinów do opuszczenia ich ziemi i Litwini znaleźli nową ziemię na Płw. Indochińskim i nazwali ją Nową Litwą :P

    OdpowiedzUsuń