sobota, 22 stycznia 2022

Norman Bloom, fałszywy mesjasz



 ,, [...] Norman Bloom to współcześnie żyjący Amerykanin, który wierzy, że jest Chrystusem. Jego narodziny stanowią zatem Drugie Przyjście Chrystusa. Bloom dostrzega w Piśmie Świętym i w życiu codziennym numerologiczne zbieżności, które każdy inny uznałby za pozbawione znaczenia. Koincydencji takich jest tak wiele, że zdaniem Blooma można je wyjaśnić tylko jako wynik działania niewidzialnej inteligencji. To, że nikt inny nie dostrzega lub nie docenia tych koincydencji, przekonało go, że został wybrany do ujawnienia obecności Boga. Bloom pojawia się na wielu konferencjach naukowych, gdzie wygłasza tyrady do ludzi biegnących z sesji na sesję. Oto typowy przykład jego retoryki: 'Choć mnie odrzucacie, potępiacie i przeczycie mi, TYLKO PRZEZE MNIE ZOSTANIECIE ZBAWIENI. Spełni się moja wola, bo to ja ukształtowałem was z nicości. Jesteście Dziełem Moich Rąk. Zakończę dzieło Stworzenia i Osiągnę swój Cel, który wyznaczyłem już dawno. JESTEM, KTÓRY JEST. ZAPRAWDĘ, JESTEM TWOIM BOGIEM'. Bloom nie grzeszy skromnością i uznaje własne reguły stosowania wielkich liter. [...]'' - Carl Sagan ,,Umysł Broca''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz