sobota, 22 stycznia 2022

Oniricon cz. 786

         Śniło mi się, że:



- w erze dziewiątej rusałka Pantinka z dworu królowej Bharatieny, w dzieciństwie wykarmiona przez wilczycę, została księżną Bali, służyły jej tygrysy i miała córkę imieniem Rati (wymyślone na jawie),



- zakończyłem posta o generale Franco słowami: ,,Śpij Generalissimusie w ciemnym grobie, niech Hiszpania bez lewaków przyśni się tobie'',

- przyznałem się na blogu do zażywania węgla drzewnego,



- chrześcijański misjonarz przybył do Hiperborei gdzie przekonywał jej mieszkańców, w tym kagana, do monogamii, część zgodziła się poprzestać na jednym małżonku, lecz kagan nie chciał zrezygnować z haremu,

- przebywałem w szpitalu psychiatrycznym gdzie razem z chłopcem miałem pójść na wesele, wcześniej poszedłem całkiem nagi do łazienki gdzie widziała mnie ekipa remontowa,



'- szedłem ulicą razem z kobietami prowadzącymi psa na smyczy, pies wszedł do olbrzymiej kałuży ludzkich wymiocin, na której powierzchni unosiły się kwiaty lipy,



- Jonna Jintonn stała w bikini na śniegu trzymając w ręku pogańską wersję flagi Szwecji, w której ramiona krzyża zakończone były podwójnymi grotami strzał,



- piękna Węgierka w bikini deptała kamienny strzałokrzyż, który kruszył się pod jej stopami,




- w XIV - wiecznym Kamerunie polski rycerz ochraniający dwójkę polskich dzieci spotkał mandryla i nazwał go sfinksem,

- na kolędzie powiedziałem księdzu o swoim wpisie ,,Biała magia w baśni klasycznej'', w którym polemizowałem  z Małgorzatą Nawrocką,




- spotkałem Jakuba Wędrowycza, który uśmiechał się do mnie,


- Jena ov Blackeyova jest Murzynką, która zagrała w nigeryjskiej komedii,



- w domu pielgrzyma spotkałem Andrzeja Sapkowskiego, który kazał mi pisać opowiadania, oraz wklejać i opisywać zdjęcia zwierząt (np. dwóch jaszczurek zwinek i salamandry plamistej czy zielonej salamandry plamistej), byłem leniwy i niechętnie to robiłem, wcześnie na sali gimnastycznej zasłabł pijak, a Sapkowski rzucił się udzielać mu pierwszej pomocy,




- w szkole feministka wydarła się na mnie gdy uśmiechnąłem się gdy mówiła o Żydach,



- w czasie Nocy Kupały rozebrałem się do naga i pobiegłem do lasu, aby tam szukać kwiatu paproci,

- niektórzy młodzi ludzie witają się słowem ,,Pentagram'',



- odwiedziłem katolicką szkołę prowadzoną przez zakonnice, w której widziałem kościół stylizowany na średniowieczny zamek z figurami groźnych świętych (nasunęły mi skojarzenia ze ,,Świętością'' Rudolfa Otto i książkami Jacka Piekary) oraz olbrzymiego legwana zielonego i bazyliszka hełmiastego, których się bałem, w parku chciałem się zapytać pani psycholog czy to normalne, że przestraszyłem się tych gadów, skoro lubię dinozaury,



- poszedłem na rekolekcje, gdzie obawiałem się, że nie będzie toalety, zaś w przerwach można było grać w kręgle,


- w rumuńskiej legendzie na Dalekiej Północy kobieta urodziła wilczka, którego bratem był niedźwiadek polarny,



- jechałem na grzbiecie gigantycznego, zielonego słonia z Majipooru mającego pęk trąb i macek,




- uliczny sprzedawca książek zabrał mnie do prywatnej księgarni gdzie widziałem książki Henry'ego Kuttnera, komiks o Thorgalu i nagich dzieciach i książkę o Solomonie Kane napisaną przez R. E. Howarda wespół z jakimś innym autorem, lecz nic sobie nie kupiłem,



- na bal wydany przez Wolanda przyszły półnagie Indonezyjki z Bali, gdzie rządził separatysta,

- wypełniłem ankietę dla księży z mojej parafii, wpisując Konfederację jako popieraną przez nich partię, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,

- Stanisław Szur powiedział, że Apeniny odkryli lechiccy górale z Pienin, a ich nazwa oznacza Nowe Pieniny (wymyślone na jawie). 

1 komentarz: