niedziela, 31 grudnia 2023

Oniricon cz. 991

         Śniło mi się, że:




- w II RP dziennikarz Mateusz Piłsudski przeprowadzał wywiad ze swoim ojcem, Józefem, którym wspominał o zdobyciu złota w USA oraz w Indiach, potem Józef Piłsudski razem z młodym żołnierzem odbyli podróż do Agarthy, którą władał dyktator Maciej Matyja, z jego rozkazu zostali obnażeni do pasa i przywiązani do pali, zaś welocyraptory miały ich pożreć na oczach tłumu, Piłsudski i młody żołnierz zerwali pęta i gołymi rękami udusili dinozaury, potem wdarli się na salę obrad, którym przewodziła czarnowłosa prostytutka w czarnej bieliźnie, będąca kochanką i prawą ręką Macieja Matyi,



- postanowiłem hodować raka w akwarium,



- Polska była jednym z królestw Nordlingów w świecie wiedźmina,



- powiedziałem, że według poety Wojciecha Wencla, wiersze, zarówno klasyczne, jak i nowoczesne powinny używać minimalnej ilości słów, przyznałem mu rację gdy twierdził, że należy zburzyć Pałac Kultury i Nauki,



- żyłem we frankistowskiej Hiszpanii i byłem przeciwny II wojnie światowej, do mojego pokoju wszedł gen. Franco i pokazywał mi antywojenne rysunki, na jednym z nich został przedstawiony unoszący się w powietrzu, czarny monolit z filmu ,,Ciemny kryształ'', zapewniałem gorliwie, że to nie ja byłem ich autorem i darłem je, w myśli dodawałem, że Franco okazał się nie lepszy od komunistów,



- na przyjęciu u wujka, Babcia wbrew ostrzeżeniom Mamy, napiła się wódki i musiała zostać odwieziona do szpitala,

- razem z zaprzyjaźnionym księdzem jechałem autobusem, najpierw ustąpiłem miejsca małemu chłopcu, a potem staruszce,



- w centrum Trójkąta Bermudzkiego leżała zaczarowana wyspa zamieszkana min. przez dinozaury, gigantopiteki, nazistów i Świadków Jehowy, jej władczynią była kobieta podobna do Maryi,



- Veronica Layton i Marguerite Krux spacerowały po plaży, rozmawiając o prehistorycznych gadach, które przetrwały w oceanie,



- w 2024 r. wybuchnie w Polsce wojna domowa, kiedy Donald Tusk doprowadzi do zamachu na Jarosława Kaczyńskiego, prezydent Andrzej Duda wprowadzi stan wyjątkowy, wówczas Tusk przyczyni się do najazdu na Polskę wojsk niemieckich, rosyjskich, białoruskich, chińskich i azerbejdżańskich, po stronie prezydenta RP będą walczyć Ukraińcy, Czesi, Litwini, Łotysze, Estończycy, Finowie, Szwedzi, Norwegowie i Amerykanie, zaś Słowacja pozostanie neutralna,



- rozmawiałem z Bartłomiejem Grzegorzem Salą o Osamie bin Ladenie walczącym z monarchią Saudów, powiedziałem, że monarchia nie zawsze jest dobra,



- Polska zostanie zaatakowana przez Ugandę i Zimbabwe sprzymierzone z Rosją,



- Javier Milei powiedział, że nazywanie niektórych kobiet ,,sukami'' jest dla nich zbyt zaszczytne, bo psy są wierne, a ludzie nie zawsze,



- Polska zostanie pokonana przez reprezentacje Cyganów i Eskimosów w piłce nożnej,



- powiedziałem, że skoro prof. Jerzy Bralczyk  jest stary, mądry, brodaty i interesuje się językiem polskim to na pewno jest Żydem,



- kiedy wyobrażałem sobie wilka workowatego, najpierw miał pręgi na całym ciele, a potem tylko w jego tylnej części,



- dołączyłem do swoich rysunków kartkę z brytyjskiego czasopisma o dinozaurach, przedstawiającą półnagą blondynkę w dżungli Sierra Leone,



- kiedy Ariowie mieszkali w Tybecie, do ich obozowisk zakradały się yeti, aby wykradać im kobiety i płodzić z nimi złośliwe istoty, zwane jetisynami. 

1 komentarz: