czwartek, 15 lutego 2024

Oniricon cz. 1006

     Śniło mi się, że:



- w poemacie C. S. Lewisa spotkany w zaświatach Platon Enearch wymienił swoją lewą pierś jako piątą kończynę i dowodził, że kobiece piersi nie są żywe,



- opisałem niepełnoletnią Lindę Raedisch jak została bibliotekarką w szczecińskiej szkole,



- w XIX wieku głupi Amerykanin z Alaski zmarzł na śmierć, bo wbrew ostrzeżeniom Indian szedł całkiem nago po śniegu,



- J. R. R. Tolkien był Amerykaninem i opisał jak Conan włamał się do zamku lodowego olbrzyma, po czym dyskutował z wysłannikami Hollywoodu o ekranizacji swojego utworu,



- wyraziłem nadzieję, że Sławomira będzie więcej pisać o literaturze niż o polityce i napisałem jej, że wierszowana wersja ,,Opowieści z Narnii'' istnieje naprawdę,



- C. S. Lewis pisał o skandynawskim bogu zmarłych, który podnosił dusze z podłogi lochu i sprawiał, że lewitowały,



- ktoś wymagał ode mnie, abym napisał posta o Heinrichu Himmlerze,



- śnił mi się Tony Wolf, lecz nie pamiętam co robił,

- idąc przez szczeciński Park Żeromskiego pomyślałem, że Maryja mnie kocha,




- rozmawiając z Hiszpanką dowiedziałem się, że gen. Franco robił znak krzyża ilekroć wchodził do sklepu, zaś Portugalczycy są biedniejsi i bardziej religijni niż Hiszpanie,



- byli esbecy zatrudnieni w ,,Biedronce'' śledzili polskiego kierowcę wracającego z Hiszpanii i wrzucili nagrany o nim film na you tube,



- zadzwoniłem do pani Casiyi ov Płutovej, która wzięła urlop na napisanie książki,



- spotkałem młodą Kanadyjkę, Lindę, mającą długie, rude, kręcone włosy, była autorką pracy historycznej o Rosji, pisała w niej o podboju Ukrainy w XVII wieku i XIX - wiecznych pijakach z sinymi nosami, obalała mit cara Piotra I jako postępowego władcy i oskarżała mnie o rusofilię. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz