poniedziałek, 27 stycznia 2014

Oniricon cz. XVI

Śniło mi się, że:



- ktoś pytał mnie o Erazma z Rotterdamu


- w jednym z opowiadań Lovecrafta występowali Litwini oraz Czesi i Słowacy czczący Wielkich Przedwiecznych,



- Czukcze z Kamczatki czcili Tsathogguę, który zlał mi się w jedno z Konsygiem, na jego cześć sporządzali szamańskie bębny i maski okryte niedźwiedzią skórą i pomalowane smołą, raz córka szamana zdarła skórę z bębna, aby ją sprzedać, a ojciec za karę zbił ją paskiem na gołą pupę,



- byłem z Mamą na Słowacji, lecz nie znając języka, nie potrafiłem się z nikim porozumieć,



- Ferdynand Kiepski uczestniczył w wiejskim weselu w carskiej Rosji, na które przybyli goście z Indii i Madery, chłopi w strojach ludowych nieśli duży, srebrny krzyż i dziesięć razy klękali, potem Ferdynand Kiepski rozmawiał z Arnoldem Boczkiem o prestiżu,



- na Grenlandii pękł lodowiec i zaistniało niebezpieczeństwo, że niedźwiedzie polarne zaatakują Islandię, a ponadto z lodowca uwolniły się ciała mamutów i pospadały w morze,



- razem z piękną kobietą brałem udział w kręceniu filmu dokumentalnego o wraku statku, byłem razem z nią na tym wraku i widziałem głębinową rozgwiazdę, potem rzuciłem szklankę do morza,
- po skończonej Mszy Świętej wyszedłem z kościoła płacząc z powodu niewyspowiadanych grzechów i przy murze spotkałem księdza,



- zabiłem Kaczora Donalda, albo sam nim byłem; zadusiłem też kruka, który chciał mi wydziobać genitalia, ojciec rodziny, która mnie gościła, chciał mnie za to wyrzucić z domu, a jego żona chciała mnie nauczyć jak rozpoznawać emocję,



- żyjąca w starożytności grecka dziewczynka Ida, obłaskawiająca potwory, była chrześcijanką,



- gdzieś w jednym z krajów słowiańskich istnieje odcięty od świata Obóz Półkrwi, gdzie potomkowie słowiańskich bogów i herosów (np. Mokoszy i Ilji Muromca) doskonalą swe umiejętności w walce ze złem; w tym obozie odpowiednikiem Dionizosa był Kurent,



- pewna kobieta miała zostać złożona w ofierze przez sektę wampiryczną, lecz uciekła i gonił ją człowiek z głową puchacza wołający: ,,puhu''!



- Lech III był w Norwegii (North Norge),



- byłem na górze Ślęży,



- Pavlas ov Vidłar namawiał mnie abym głosował na PO, lecz ja powiedziałem, że choć Tusk umie przemawiać, to należy odrzucać wszystko co ma choćby pozór zła,
- zmartwiłem się z powodu odejścia pana Martinusa ov Simcassa i powrotu pana Voytakusa ov Viernitisa, który był wobec mnie arogancki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz