piątek, 16 czerwca 2017

Oniricon cz. 311

Śniło mi się, że:






- jakiś mężczyzna podróżujący po Włoszech uznał, że młode kobiety są podobne do wróżek, a im starsze tym więcej mają sińców i odcisków,
- pojechałem na wieś gdzie stała drewniana chata zamieszkana przez żeńskiego potwora kostronkę (wymowa przybliżona) opisanego przez Bolesława Leśmiana, którego się bałem, kostronka była szczelnie zakryta szaro - burym strojem, chciałem spalić tę chatę razem z jej mieszkanką i powiedziałem o tym na konferencji z udziałem Jana Szyszki, że lepiej to uczynić niż wycinać Puszczę Białowieską,
- narysowałem w specjalnym zeszycie potop kończący erę jedenastą - arkę Dobromira z łupiny olbrzymiego żołędzia, nimfę w niebieskiej sukni idącą po falach, Sławomirę zamienioną w kruka, brązowego archelona i żółwia zielonego,
- w książce ,,W średniowiecznym zamku'' z serii ,,Tak żyli ludzie'' był rozdział o wymarłych zwierzętach Europy takich jak lwy i sępy, oraz o krukach odlatujących do Nawi, gdzie mieściła się Krucza Góra,







- pojechałem na Galapagos razem z Joanną Scheuring - Wielgus i widziałem w morzu pluskające się legwany i żółwie, na plaży widziałem wysokie budynki pięknego, białego miasta i wielką falę tsunami,







- zwiedzałem Hiperboreę i rozmyślałem o tym jak niegdyś należała do niej Skiromacja,







- Abraham żył w czasach Hammurabiego,







- byłem w elektrowni atomowej gdzie podziwiałem solidność zabezpieczeń,
- S. L> Wadecka napisała kontynuację ,,Odpowiadać nie mogę'', w której Waleria odzyskała wiarę w Boga,







- na planecie Pterotyjandii zwierzętami ginącymi z winy człowieka są: dinozaury, w tym tyranozaury, pterozaury, niedźwiedzie jaskiniowe i krótkopyskie, meganeury, wije arthopleury, nietoperze Desmodus draculae i wiele innych,
- leżałem zmęczony w łóżku i pisałem zielonym cienkopisem po kartce przez co pobrudziłem pościel; Babcia była zła na mnie i wkładała mi nożyczki do ust grożąc, że uszkodzi dziąsła, potem szedłem nocą do szkoły przechodząc koło domu Jeny ov Blackeyovej,







- mówiłem, że wolałbym podróż do wnętrza Ziemi niż lot w Kosmos,








- śląska księżniczka Ofka po powrocie z wnętrza Ziemi spotkała na konferencji prasowej dziennikarza z prasłowiańskiego czasopisma ,,Żywia'',







- w Świecie Dziesięciu Kontynentów germański kronikarz Helmold opisał jak z pomocą Żywi i innych bóstw, Słowianie Połabscy odparli atak Germanów,
- mówiłem chyba do Igora Górewicza, że choć sam jestem chrześcijaninem, to w Swiecie Dziesięciu Kontynentów są tylko cztery państwa chrześcijańskie i to poza Europą (chodzi o Kolchidę, Urartu, Nubię i Abisynię),






- Jerzy Kawalerowicz dostał Nagrodę Nobla za film ,,Quo vadis''?
- zasłaniałem się parasolem przed padającym deszczem żywych, okaleczonych węży,

1 komentarz:

  1. ,,- narysowałem w specjalnym zeszycie potop kończący erę jedenastą - arkę Dobromira z łupiny olbrzymiego żołędzia, nimfę w niebieskiej sukni idącą po falach, Sławomirę zamienioną w kruka, brązowego archelona i żółwia zielonego," Chcę być krukiem!

    OdpowiedzUsuń