wtorek, 25 września 2018

Oniricon cz. 431

Śniło mi się, że:







- zobaczyłem mewę, która niosła w dziobie rybę ukradzioną z czeskiej restauracji ,,U rybiček'',







- pewien rosyjski Tatar powiedział: ,,Bo po szlachecku trzeba się urodzić, bo po szlachecku należy jeść'',
- w jednym z odcinków ,,Xeny'' wdowiec obwiesił się bombkami i namalował ikonę przedstawiającą jego zmarłą żonę w czasie Ostatniej Wieczerzy,







- pokazałem wujkowi Andreusowi ov Küjvisowi swój rysunek przedstawiający kobietę o długich, rudych warkoczach, trzymającą przy piersi trzy białe orły, wujkowi rysunek skojarzył się z Pomnikiem Czynu Polaków w Szczecinie, a ja dodałem, że inspirowałem się również postacią Helli z ,,Mistrza i Małgorzaty'' i obrazem przedstawiającym alegorię Polski na krzyżu, wówczas wujek z szacunkiem schował moje rysunki do koperty, potem razem z wujkiem i ciocią Ursulą ov Sieniticą poszedłem na zakupy w samej piżamie, a Mama kazała mi wracać do domu,








- Murzyni Chuc z Atlantydy mieli skórę smoliście czarną, uważali się za lepszych od innych Murzynów, bo nie pochodzili od Adama i Ewy, ale od Rmoahali z Lemurii, gdy Atlantyda zatonęła, popłynęli do Ameryki Środkowej,








- w katolickiej księgarni znalazłem powieść ,,Kiedy Bóg zasypia'' Rafała Dębskiego,







- w książce dla dzieci widziałem welocyraptory o jednym, dwóch i trzech oczach, oraz skolopendrę i pająka,







- w czasie wojny w Donbasie po stronie rosyjskiej walczyła murzyńska wojowniczka z Kenii, pomyślałem, że Rosja nic się nie nauczyła z historii i dalej krzywdzi innych ludzi i Słowian,







- gdy przedszkolanka kazała mi szukać książek antropologicznych, wybrałem książkę o pająkach,






- ,,Hobbit'' został napisany w XVII wieku przez Arthura Rackhama, a jego autor został w lesie napadnięty przez mafię z Ameryki Łacińskiej, która była jeszcze gorsza od mafii polskiej,
- w Australii żyją ssaki podobne do niebieskich, lądowych krabów,








- Ewa Braun jako jedyna doceniała prace malarskie Heinza Schickelgrubera (Adolfa Hitlera) i zorganizowała ich wystawę, na którą przyszli biskupi; w czasie imprezy puściła muzykę z zakazanego przez Kościół filmu o Cydzie,
- byłem amerykańskim policjantem, który walczył z bułgarską mafią,







- w Brazylii domagano się usunięcia pomnika Antonia Villas Boasa, który uprawiał seks z kosmitką,
- czytałem książki poplamione ludzką krwią,







- polskie dzieci same pojechały do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, pewien polski chłopiec miał magiczny złoty pierścień, mocą którego zamieniał się w marlina przez co popadł w konflikt z wezyrem, który chciał go zabić,






- jedną z prowincji Atlantydy była Karmelia, gdzie wynaleziono karmel,







- polski rasista krytykował maturę z religii świata, oraz wyjazdy do Brunei i azjatyckiego kraju YRBA,







- po maturze wróciłem do szkoły w ciemnych okularach i miałem za zadanie pchać przed sobą walec po plaży, nauczycielka fizyki, pani Jolena ov Symatayak  śmiała się z moich okularów i pytała czy ukradłem je Krecikowi,







- murzyńscy niewolnicy białych ludzi obierali ziemniaki i nie potrafili myśleć o niczym innym, część z nich przyjęła hinduizm i wyobrażała sobie, że razem z bogiem Indrą galopują konno po burzowym niebie,






- Jeźdźców Ognistego Pioruna spotykano w Sudetach, a ich pierwowzorem byli indyjscy Marutowie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz