wtorek, 12 maja 2020

Oniricon cz. 590

Śniło mi się, że:






- byłem słowiańskim bohaterem, chyba królewiczem Markiem i walczyłem z potworami za pomocą bata,
- na jakimś przyjęciu zakonnica plotkowała o mnie, że jestem brudasem nie myjącym nóg, a ja miałem żal do niej, bo chciałem zostać zapamiętany jako nowy Tolkien,






- wieczorem na moim balkonie stał Mateusz Kijowski, czytał ,,Tatrę'' i patrzał na idącą ulicą manifestację KOD - u, kiedyś chciałem go jako zdrajcę Polski bić kijem, jednak teraz uznałem, że jako fryzjer jest już nieszkodliwy,






- w serialu o Herkulesie występowała Mereris - królowa z zatopionej Lemurii, która poślubiła króla Gotów lub Burgundów i miała z nim dwóch synów: Anioła i Diabła,





- bogowie greccy jak Apollo i słowiańscy wzorem Kriszny potrafili rozmnażać się przez podział jak ameby,





- poznałem rodowód faraona z czasów Mojżesza; przodkowie faraona byli Cyganami, w tym śnie pojawiła się też wzmianka o Finlandii,
- Maja Lidia Kossakowska porzuciła magię i zamierzała usunąć Lucyfera ze swoich powieści, lecz za radą spowiednika zostawiła tę postać,






- śniła mi się piękna czarownica Keszalia, lecz nie pamiętam już co robiła,






- w literaturze Hiperborei istniało 400 eposów, z których najważniejsza była ,,Księga Bliźniąt'' opowiadająca o przygodach Apolla i Artemidy,
- w szkole miałem się uczyć języka rosyjskiego, Mama kupiła zapas papieru toaletowego ,,Volkodav'', a ja nabrałem ochoty, by uczyć się również języka chorwackiego,






- mówiący kot uprowadził jako żonę dla cara księżniczkę zza morza, a później ukradł dla niej rękawiczki wyszywane perłami,






- pisząc posta o Cyganach zamierzałem wspomnieć o rumuńskim eposie (poemacie heroikomicznym) ,,Cyganiadzie'',
- Konrad T. Lewandowski był moim wujkiem,
- w czasie najazdu Aleksandra Wielkiego na Analapię, wiewiórka broniła lasu przed macedońskim wojskiem podpalając koronę drzewa,






- matka i ojciec Jeny ov Blackeyovej pojechali samochodem do kina na film fantasy ,,Lucyfer'' na podstawie komiksów Mike'a Careya, zabierając ze sobą Jenę i jej siostrę Casiyę, cała rodzina zginęła w wypadku samochodowym, a mnie było przykro, tymczasem ich dom został przeznaczony do rozbiórki,






- spotkałem staruszka i staruszkę, którzy śmiali się z nieścisłości w napisanych przeze mnie ,,Ciekawostkach z życia zwierząt'' np. z tego, że nazywałem kozę ,,młódką'',
- Gabriel Augustyn Tarasiuk powiedział, że w czasie II wojny światowej był w Chinach, lecz ja uznałem, że jest za młody, aby pamiętać II wojnę światową,





- w TVP emitowano ostatnio rosyjski teledysk niejakiego internauty Radka o humanoidach; pokazano na nim jak oglądanie telewizji zamienia ludzkie głowy w zabrudzony kałem papier toaletowy,





- Łemkowie świętują narodziny boskiego gołębia Nieby, zwanego też Piotrem Niebą, ów gołąb złożył jajo, z którego wykluli się wszyscy ludzie,





- Gabriel Augustyn Tarasiuk znalazł sobie narzeczoną na Syberii (poznał ją przez Internet) i opowiadał jej o swoich przygodach w Chinach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz