wtorek, 25 maja 2021

Oniricon cz. 718

 Śniło mi się, że:


- w Szczecinie znajduje się szkoła, do której uczęszczają Niemcy, Belgowie i Murzyni,

- Andrzej Pilipiuk postulował zburzenie szczecińskiego domu zbudowanego przez nazistów, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie zdarzyło,






- rosyjski nacjonalista wystąpił przed kamerami z obrazem NMP Jasnogórskiej i mówił o ,,Joannie Ciemności'',






- w XVII wieku Polska w wyniku dymitriad utraciła na rzecz Rosji całą Ukrainę, widziałem Rosjanina, który prowadził na smyczy nurkującego yorka, powiedziałem, że tak jak dla Polaków bohaterem jest hetman Stefan Żółkiewski, tak dla Rosjan bohaterami są Kuźma Minin i Dymitr Pożarski,

- kiedy w Rosji zmarł otyły okultysta, mówiłem w rozmowie z popem, że grzechy przeciwko pierwszemu przykazaniu są najcięższe, a on dziwił się temu,






- car Mikołaj II przeżył rok 1918 i został kapitanem statku,





- Jakub Ćwiek (lub Feliks W. Kres) pokłócił się z Konradem T. Lewandowskim o złote rybki i sprawa znalazł finał w sądzie, Lewandowski powiedział, że matka Ćwieka (lub Kresa) usmażyła na obiad złote rybki, myślałem, że chodziło o inny gatunek ryb (np. szczupaka); zastanawiałem się czy złote rybki są w ogóle jadalne i uznałem, że sąd będzie potrzebował ekspertyzy ichtiologa,

- Konrad T. Lewandowski zawiesił na latarni w Szczecinie olbrzymią tubę z wymalowanym na niej nocnym niebem i tańczył dookoła niej, uznałem, że nie jest to sprzeczne z prawem, etyką, ani moralnością,

- rodzina Stanimirskich założyła sektę dla dzieci i młodzieży mieszkającej na działkach, członkowie sekty chodzili w samych majtkach i urządzali rytualne wyścigi,






- trafiłem do siedziby zakonu Asgarda na Ukrainie, należące do niego wojowniczki śpiewały szamańskie pieśni co zaniepokoiło mnie; bałem się, że Jezus poprzez egzorcystów potępi je, widziałem jak brodaty szaman nakłuł dłoń leżącej na kanapie wojowniczki gwoździem, a potem kazał jej wydalić ,,duchowy mocz'', mówiłem mu o napisanych na blogu postach ,,Asgarda'' i ,,Anastazja Megre'', dowiedziałem się, że zakon wojowniczek istnieje od 1973 r., należą do niego również mężatki oraz pewna amerykańska aktorka,






- w Czarnogórze spotkałem piękną kobietę, która opowiadała mi o historii swojego kraju min. o Rzymianach, którzy nazywali ziemie czarnogórskie Prewalitaną,






- zamierzałem zrecenzować na blogu film fantasy o przygodach pięknej blondynki w Dolinie Muminków,






- oglądałem południowokoreański film fantasy o ludowym herosie walczącym ze złym cesarzem Korei; siwobrodym starcem w niebieskiej szacie, 

- zamierzałem napisać posta o panu Filipusie ov Falconiusie, w którym miała się znajdować również wzmianka o moim życiu prenatalnym,






- grecka nazwa samochodu oznacza ,,żyjątko'',






- jak podaje ,,Oera Linda bok'' porywczy Semici byli przodkami Walonów i Flamandów,






- Stanisław Szur powiedział z sejmowej mównicy, że czekolada, chipsy, kebaby i coca cola powinny być darmowe jako ,,produkty przedłużające życie'', a kiedy go zapytano jak ich producenci będą zarabiać, odpowiedział, że mogą sobie narysować pieniądze zaczarowanym ołówkiem (wymyślone na jawie),






- Stanisław Szur był tak łakomy, że zjadał fast food leżące na chodniku, a ponadto zawsze jadł palcami tłumacząc, że rozbiory Polski były karą zesłaną przez lechickich bogów za używanie widelca (wymyślone na jawie),






- Stanisław Szur jako szczeciński radny zaproponował budowę świątyni szczurów takiej jak w Indiach (wymyślone na jawie). 

1 komentarz:

  1. Jak zwykle rozbrajają mnie te wpisy o ''teoriach'' Stanisława Szura xD

    OdpowiedzUsuń