piątek, 17 września 2021

Oniricon cz. 748

         Śniło mi się, że:






- zwiedzałem knajpę zdobioną motywami z opowiadań fantasy pisanych przez nastolatki, ogólnie podobało mi się, choć moje zastrzeżenia budziły malowidła przedstawiające homoseksualistów,





- należał do mnie 20 - piętrowy zamek, który nazwałem Domem Czarów, mieściła się w nim restauracja, całe piętro rzeźb Stanisława Szukalskiego, oraz ekumeniczna kaplica - katolicka, protestancka, prawosławna, muzułmańska i żydowska, ksiądz dostawał się na zamek przez magiczny portal na plebani, na zamku spotkałem piękną artystkę, która powiedziała mi, że jest protestanckim księdzem,




- zastanawiałem się ile razy już byłem z Mamą na spotkaniach wspólnoty Sychar,





- kiedy studiowałem filologię rosyjską, martwiłem się, że będę musiał napisać pracę zaliczeniową po rosyjsku,




- byłem Konradem T. Lewandowskim i pisałem o serialu ,,Plebania'', że ma znaczenie, czy wierzy się w jednego Boga czy w wielu,




- Veronica Layton uciekała przed ożywionym szkieletem parazaurolofa,




- Anna ov Stipulova skarżyła się, że nie zna numerów telefonów większości Polaków, czyli mieszkańców połowy Europy,




- prof. Challenger powiedział na pożegnanie uczestnikom ekspedycji do Zaginionego Świata, że ,,teraz każdy wróci do swojego świata'',




- opowiadałem Jenie ov Blackeyovej o przygodach Veroniki Layton,

- Stanisław Szur powiedział, że ród Putina pochodzi z Libii, ponieważ hebrajskie słowo Put oznacza Libię (wymyślone na jawie),




- Stanisław Szur powiedział, że nigeryjski pisarz Chinua Achebe ma lechickich przodków, a jego imię i nazwisko znaczą: ,,Syn Otrzewnej'' (wymyślone na jawie),




- Stanisław Szur powiedział, że Watykan został założony przez Batu - chana, który wynalazł watę cukrową (wymyślone na jawie),







- Jena ov Blackeyova przybyła do Zaginionego Świata, gdzie stała w dżungli boso, odziana w białą suknię, a obok niej dokazywał celofyz,

- w hiperborejskich szkołach dzieci uczyły się nago, bo jakiś lekarz twierdził, że wówczas wiedza lepiej wchodzi do głowy, ja zaś skomentowałem, że byłby to raj dla pedofilów,





- w ,,Harrym Potterze'' chwalono barona Romana von Ungerna - Sternberga za walkę z bolszewikami,





- ks. Jan Twardowski był za życia nazywany ascetą,

- uciąłem sobie nożem brodawkę z szyi,




- Xena i Gabriela jadły ludzkie mięso,

- dostałem nowy komentarz od Adeptusa Gedeona, który mi się nie spodobał,




- powiedziałem bibliotekarce, że Gabriel Amorth ,,rozpętał piekło'' krytykując ,,Harry'ego Pottera'', bowiem z jego powodu wielu ludzi zaczęło doszukiwać się zła w literaturze fantasy,





- w jednym łóżku spały istoty symbolizujące czterech Ewangelistów: anioł, wół, lew i orzeł,





- ksiądz postanowił strzelać afrykańskimi maskami i innymi przedmiotami okultystycznymi z armaty ukrytej na dnie stawu,

- powiedziałem Magdalenie Ogórek, że to nic złego zdradzić postkomunę,





- Tarzan siedział na gałęzi i nosił na twarzy czarną maseczkę ochronną,





- wszyscy mieszkańcy Lemurii, włącznie z jej władcą - sarkonem, chodzili cały rok w strojach kąpielowych. 

1 komentarz:

  1. Portal do kaplicy z plebanii - Brzmi nieźle :D Rzym założony przez mongolskiego władcę powinien się nazywać Vati-Chan xD A zdrada postkomuny nie jest zdradą tylko nawróceniem ;)

    P.S. Współczuję tego co się stało ostatnio w Szczecinie :(

    OdpowiedzUsuń